Vriendenboek

Ge kunt hier ook niks doen zonder dat direct iedereen het weet …

2 likes

Ola, dispatching software? Toch niet Verdi dan? I’m intrigued. Ik vraag me al enige tijd af wie dat ontwerpt & ontwikkelt. :face_with_monocle: (Brandweer in opleiding :man_raising_hand:)

Nog van voor Verdi, Verdi was … maar toen het nog Debocom heette. Tot 2015 was ik er bij.

Weetje // eerst was de naam CommCENTER CAD, en toen er met beschikbaarheden werd gestart en een compleet nieuwe versie werd gelanceerd veranderde de naam in EasyCAD. Ondertussen is het opnieuw een compleet nieuwe generatie en is het Verdi geworden.

Weetje 2 // de allereerste programmeur die ooit aan CommCENTER CAD werkte, werkt nu nog steeds bij Verdi!

4 likes

Cool product om aan te werken, wetende dat je meebouwt om de hulpdiensten vlotter te laten werken. En de weetjes, die maken m’n zondag. In Verdi zijn er naar mijn gevoel wel een pak opportuniteiten op vlak van UX (en UI). Maar wel een typische software waar functionaliteit voorop staat, en er veel meer achter zit dan dat je eigenlijk ziet. Benieuwd wat de toekomst brengt. :fire_engine:

1 like

Aha, (even opgezocht) als iemand zich geroepen voelt om de software voor hulpdiensten beter te maken: er is een vacature voor frontend. :raising_hands:

Ook bijgeleerd dat Verdi deel uitmaakt van Cevi groep. Dat verklaart waarom de frontend nog wat liefde nodig heeft. (Mijn ervaring met Cevi in overheidssoftware is niet fantastisch :sweat_smile:)

1 like

Het is nog maar een jaar Cevi ongeveer … dus de UI is van daarvoor al eerder praktisch dan esthetisch :wink:

1 like