(#277) Wat vind jij van de Humane AI Pin?

Ik heb zelf ook al gedacht om er ene te bestellen maar leveringen in België zijn nog niet mogelijk.

Klopt, ik heb een hoop Nederlandse collega’s dus ging hem daar laten leveren.

Da’s wel handig. Ik had ook gedacht om het via contacten in buurlanden te proberen regelen maar ik wil het niet hard genoeg om er de moeite in te steken :upside_down_face: .

tot zover:

1 like

Het is nog Early Days voor dit soort Tech.

Eerste comment slaat de nagel op de kop:

The use case of asking it questions is completely overshadowed by the fact that you need to look up every answer yourself to verify that it wasn’t hallucinated

Qua use case: een goedkoop toestel in een leuk jasje dat met gemak al je vragen (juist!) beantwoordt… lijkt me nog wel leuk voor kinderen (die we toch liefst zo lang mogelijk van smartphones weghouden)

1 like

“Could’ve been an app.”

https://twitter.com/MarcelD505/status/1785346490635878837?t=20etoEkWOI60j2OJfPS21A&s=19

1 like

Ik begin op X ook rare dingen over Rabbit te lezen (ivm NFT Cash Grabbing).

Did not age well :vb_lol:

Ik vind dat de R1 nog potentieel toont als je de roadmap bekijkt, time will tell.
Daar op de hardware zo fors bespaard is, vraag ik me wel af wat de echte productie kost van het toestel is. Je krijgt geen equivalent van een smartphone van €200 op vlak van scherm, camera of batterij.

Heeft de komst van Chat GPT 4o dergelijke producten nu overbodig gemaakt of denken jullie dat er nog een markt voor is?

Als Humane GPT4o kan gebruiken, en een hardware-iteratie doet … misschien eindelijk wél handig?

Ik blijf het dubbel vinden eerlijk gezegd. Ik zou geen extra hardware willen meedragen als ik al een smartphone op zak heb die hetzelfde kan doen. De enige extra meerwaarde is dat het altijd actief is en filmt etc nee?

1 like

Het was een kwestie van tijd tot de humane pin oud nieuws werd. Open AI geeft hier nú knallende demo’s maar ik zal pas overtuigd zijn wanneer ik het echt kan proberen. Heel benieuwd naar wat Apple nog gaat aankondigen!

Las zonet deze blogpost waarin het tweede deel over de R1 gaat. De auteur vat zowat alles samen dat er nu mis mee is, en dat gaat toch wel over zeer amateuristische zaken. Fundamenteel onveilig, paswoorden opslaan in plaintext, slechte hardware, zeer hacky interfaces met diensten als uber, …

Het is wel een goeie read! De auteur is wel zeer genAI-kritisch, maar da’s misschien af en toe niet slecht. :slight_smile:

1 like

The shit show keeps shitting :clown_face:

2 likes

Over and out for the AI pin…

4 likes