(#282) Wat moet dringend verfilmd worden?

Many excite:

3 likes

Trailer 2 met Rocky! Jazz hands!

3 likes

The Malazan Empire Universe. Ik heb al de moed niet om ze opnieuw te herlezen, benieuwd wat ze daarvan zouden kunnen maken :)-

Ik heb het boek proberen lezen, maar het boek lijkt geschreven als een filmscript, geen grote fan van het boek, maar de film lijkt me wel heel wat: )

En omgekeerd, Silo aan het bekijken, kan niet wachten om de boeken te lezen voor méérrrrr

De Foundation boeken van Asimov zijn naar mijn mening voer voor een hele reeks films. Als ze van de Hobbit al 3 stuks kunnen maken…

2 likes

Je weet dat Apple TV al 3 seizoenen heeft?

Grote fan van de boeken. (Serie laat ik voorlopig links liggen.)

Permission to say “eewww, Apple”?

De serie vind ik zeer sterk en very entertaining.
Ze zijn net vernieuwd voor het 4de seizoen (zowat een jaar te laat ಠ_ಠ).

De boeken zelf nog niet gelezen, dus ik weet niet hoe ze daar tegenover staan.

Ik kan ze alleen maar aanraden. De foundation reeks (oorspronkelijk “trilogie”) bestaat uit 7 boeken van Asimov. Daarna zijn er ook nog 3 aanvullende boeken over de second foundation geschreven. tel daar nog de prequels (alle “Robot” boeken) bij en je bent wel even zoet om alles te lezen.

1 like

AppleTV is echt wel hbo level content.

so let it go :wink:

2 likes

Zowel alle Foundation-boeken als de Robots gelezen. Robots zou ik geen prequel noemen, maar wel genieten hoe beide reeksen uiteindelijk vermengen. Bij mijn favoriete sci-fi, sowieso.

De Robots verhalen met R. Daneel Olivaw zou ik toch als prequel bestempelen, precies. De andere verhalen inderdaad not so much (tenzij je alles waarin de drie wetten voorkomen als dezelfde verhaallijn beschouwt)

Ik ben ook op mij gemakske aan het smullen van de hele reeks, maar ik wil ze eerst uitlezen voor ik aan de serie begin.

1 like

The rise and fall of Redbox/Netlog

2 likes