Deze weet vertellen we hoe een 13-jarige die het wereldrecord Tetris verbrak.
In welke game ben jij de GOAT*?
Al dan niet in jouw dromen …
(*) Greatest of All Time
Deze weet vertellen we hoe een 13-jarige die het wereldrecord Tetris verbrak.
Al dan niet in jouw dromen …
(*) Greatest of All Time
Try to beat me at https://store.steampowered.com/app/207140/SpeedRunners/, I dare you
Ik heb als 13-jarige vrij lang bovenaan in de rankings gestaan van Live For Speed. Vandaag de dag ben ik al blij als ik een paar uur kan gamen per maand.
Apex Legends, top 6%
Indertijd (eind jaren '80) de OG versie van Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards op m’n Amiga 500 uitgespeeld zonder te cheaten of een walkthrough the gebruiken. Telt dat ook?
Vroeger 1e gestaan in nationale divisie op het ter ziele gegane online duivenmelkersspel https://www.roekoe.be !
Ik gebruikte AI-avant-la-lettre om voor mijn duifjes de optimale voedingssamenstelling te bepalen op basis van hun vluchtenschema.
TrackMania (Turbo) is een medogenloze race game waarbij je keer-op-keer-op-keer-op-keer probeert om recordtijden neer te zetten op steeds-zottere-tracks.
Na jarenlang grinden was het dan zo ver: 160 gouden medailles binnen, waardoor ik toegelaten werd tot de Black Series.
Daarmee zit ik bij de 0,001% van alle spelers.
Pakken ze mij nooit meer af. De uren krijg ik wel niet terug.
(Ben ik ooit Computer Club begonnen? Om jaren later een forum te beginnen met interactievragen? Zoals deze? Gewoon om dit te kunnen droppen? Misschien.)
Ik zit vast in de 3 lap track van de red series
Oh waarom turbo? Trackmania Nations Forever en United - duizenden uren, eigen banen gemaakt, in een clan gezeten - compo’s gespeeld op Frag O Matic, … was ook geen slechte (op tech banen hé)
Ik ben ooit nog in een windows-versie van Tetris er in geslaagd om negatieve punten te halen omdat er slechts 2^15 oftewel 32768 punten beschikbaar waren en ik er meer haalde.
Dus ik voel mij een voorloper van die 13-jarige
Niet echt een spel, maar wel met gamificatie, telt dat ook? Ik was ooit verslaafd aan Duolingo en haalde daar dan ook gigantische scores en streaks
Die kerel heeft echt mega veel coole videos over track mania. Is zelf ook wereldtop
Wow throwback, had dit gekocht op mijn ps4 en dit was echt mijn favoriet filler game als ik alle andere dingen beu was (kwas er afgrijselijk in dus chapeau )
Kula World op ps1
Ik ben goed op weg na een lange break! Die game laat je gewoon niet los
Is een spel die me niets zegt. Ik ben zelf geen gamer, vroeger een beetje. Maar die Wirtual kan zeer mooie verhalen vertellen, over soms enkele honderdsten van een seconde die hij ergens in een bocht afschaafde.
Ik dacht dat ik goed was in Mario Kart, maar dan komt er iemand als Ibo voorbij die iedereen kapot maakt.
Dus ga ik maar voor optie 2:
Enkele uren per week waan ik mij een ware call of duty pro.
1v1 op Rust?
(Doe maar niet want ik wil niet verliezen )
Edit: als iemand eens samen wilt spelen me know. Ik heb MWIII, MWII, Cold War, MW2019 & Black ops 4
Ook black ops 2 & MW3 op xbox
Ik heb > 3000 uren staan op de original Guild Wars series en das veruit het beste spel dat ik ooit gespeeld heb, heeft voornamelijk met nostalgie te maken denk ik
Bij de laatste campaign, om je voor te bereiden op de opvolger, Guild Wars 2, wat nog steeds op de ranking staat als één van de beste MMORPGs, werd een “Hall of Monuments” toegevoegd aan het spel om punten te verzamelen die voordeel zouden hebben in de opvolger. Leuke gimmick maar vooral ook een beetje een pissing-contest
Ik word er melangolisch van als ik er aan terugdenk!