Deze week gaat het over bij wie Elon Musk zich allemaal uitnodigt.
< segue >
We doen af en toe guest episodes.
Deze week gaat het over bij wie Elon Musk zich allemaal uitnodigt.
< segue >
We doen af en toe guest episodes.
Ik moest tijdens het lezen van de nieuwsbrief meteen denken aan Prof. Lieven Eeckhout. Elke student Informatica en Computerwetenschappen aan de UGent heeft er de voorbije 20 jaar les van gehad en sinds kort focust hij zich op Sustainable Computing (is ook de lesgever van het gelijknamige vak waar ik volgende week examen van heb…). Kan een interessant perspectief bieden op de hedendaagse uitdagingen en oplossingen binnen Sustainable Computing.
Heeft een bepaalde interessante kijk op startups. Is denk ik een Nederlander.
Jeroen Baert misschien? www.jeroen-baert.be
Frank Robben en Mathieu Michel uiteraard.
Nathalie Van Raemdonck (@eilah_tan on Twitter, @eilah_tan@aoir.social in het Fediverse). Doet PhD onderzoek naar o.a. desinformatie op het web
https://smit.research.vub.be/
Hinssen. Vind ik al vrij entertaining in drogere kringen, ik denk dat die mens kan shinen in deze context.
Een luisteraar? Of de heilige Computer Club webmaster
Fan van de Meisters, ook nog eens zeer sympathieke kerels!
Geen idee of ze interessant zijn maar de founders van de netlog (mafia): Toon Coppens en Lorenz Bogaert ?
Maura Nachtergaele, CEO/Co-founder van Payflip, startup die een online platform bouwt waar werknemers zelf hun verloning kunnen kiezen.
Ik heb ooit eens een pilot mogen gebruiken van Uman.ai op het werk. Op zich was dat een coole tool maar volgens mij intussen compleet vervangen door copilot. Ze bestaan nog steeds blijkbaar maar ik denk dat het dus wel eens interessant kan zijn om te zien hoe zij opboxen tegen Microsoft en openAI (al hebben we dat verhaal ook een beetje gehad bij Henchman) → CEO is Charles Boutens en is afkomstig uit de schoonste gemeente van België : De Pinte
In den beginne toen ze nog een cross-platform internal search engine waren nog een paar maanden interim marketing management voor gedaan. @Freddy @Smollie happy to introduce.
Pieter-Paulus Vertongen van Aaltra.
Thomas Winters, onderzoeker aan de KULeuven naar AI&creativiteit en de man achter o.a. Samsonbots en Torfsbot. Heeft recent ook een tof artikel in Eos geschreven naar aanleiding van zijn deelname aan de PhD cup. Zeer grappige kerel en vooral een vlotte spreker voor een podcast.