Deze week gaat het over 25 jaar Tony Hawk’s Pro Skater.
In navolging van deze post van @Xaveer:
Deze week gaat het over 25 jaar Tony Hawk’s Pro Skater.
In navolging van deze post van @Xaveer:
Het brein is ook een spier right , geef mij een track van Need for Speed Underground 2 en vrij zeker dat ik shortcuts nog vind.
Bij mij is dat sowieso Tetris, maar dat zal bij heel veel anderen ook het geval zijn vermoed ik.
Cheat codes van GTA San Andreas
Fijne quiz: raad de game achter de cheatcode
dncornholio
Tekken 3 en Tony Hawk Pro Skater 3
Duke Nukem!
also: dnstuff
GunZ The Duel, een zalige third person shooter met een lange learning curve.
Onlangs nog eens SSX 3 en SSX Tricky gespeeld, 2001-2003 felt like yesterday
Somehow moet ik meteen aan Freddy Fish denken … Geen idee vanwaar die associatie met CC komt
Het verhaal van de verdwenen Zeewierzaadjes?
Dat zal voor mij de racing simulator Live For Speed zijn.
Snel eens gekeken bij de geregistreerde world record tijden en ik sta blijkbaar voor sommige tracks en wagens nog steeds in de top 100. Ook al speel ik al 13 jaar niet.
Nee, ik denk Freddi Fish 2 maar niet zeker van de naam. Wel heel zeker: rond dezelfde leeftijd ook veel Putt Putt: Reis door de Tijd
gespeeld. Belangrijk detail: ik was 5-6 jaar Maar toch eerste ervaring met gaming gehad daardoor. Nadien vooral massa’s tijd in de Pokemon franchise op Gameboy (OG/Color/Advance gens) gedumpt
Waaw. SSX Tricky heeft toch ook een warm plaatsje in mijn hart!
Voor mij was Freddi Fish eerst game ervaring als 6 jarige, samen met de gratis Leo Catch mini game op diskette die je bij aankoop van X aantal Leo repen kreeg
Zelf nooit Putt putt gespeeld, maar mijn vriendin was naar eigen zeggen een die-hard gamergirl en pro in Putt putt haha
Bij mij ook Tetris!
Putt Putt en Freddi Fish legendarisch!
Putt Putt red de Zoo is het Magnus Opus van de franchise.
Nog steeds te koop: Putt-Putt® Saves The Zoo op Steam
Of ik het vorig jaar gespeeld heb?
Super MarioKart.
en the keyboard combo’s van m’n Warlock in WoW - PvP.