(#349) Betaal jij voor een gaming service?

Deze week passeert Apple Arcade de revue. Die dienst is geen succes. Dus we zijn benieuwd:

Betaal jij voor een all-you-can-eat gaming buffet?

• Apple Arcade
  • Xbox Game Pass
  • Nintendo Switch Online
  • PlayStation Plus
  • EA Play
  • Nvidia GeForce Now
  • Ubisoft+
  • Prime Gaming
  • Andere
0 stemmers

Ik mis de optie “Ik betaal niet”. Zoals het nu is krijg je een vertekend beeld want alleen de betalers worden geteld.

12 likes

Indeed, ik wil ook “Ik betaal niet” aanduiden

En telt prime gaming als dat niet zo “all you van eat” is als de rest? Elke week vallen er 2 a 3 games te claimen veel er van die al eens op epic gepasseerd zijn.

Voorlopig xbox game pass maar de aflevering deed mij wel denken of ik dat moet blijven doen?

Ik vind het concept van game pass wel heel goed, vast maandbedrag om een grote bibliotheek aan games te krijgen.

het aanbod is ook wel uitgebreid maar aangezien ik enkel call of duty en need for speed speel haal ik er zeker niet alles uit.

Heb 2 verschillende need for speeds gedownload en gespeeld en speel nu call of duty black ops 6 gratis, want inbegrepen bij game pass.

Mijn reden om game pass te nemen, is omdat het niet héél veel meer is dan xbox live, om online te kunnen spelen.

Nintendo switch online heb ik 2 jaar gehad (omwille van de lage kostprijs) maar nu niet meer verlengd. Ik speel minder op mijn switch en als ik speel is het altijd offline.
Old school zelda was wel cool, maar ik mistte de oude pokémon games.

Als nintendo met een pokémon collectie komt voor nintendo switch online ga ik waarschijnlijk toch weer overstag :zany_face:

1 like

‘Niet’ vergeten toevoegen idd :sweat_smile:

1 like

Er ontbreekt ook nog de optie: ik betaal omdat ik ieder jaar opnieuw vergeet mijn jaarlijks abonnement stop te zetten. (Maar dan wel blij ben met abonnement, alle games claim en dan slechts tijd heb om er 3 van te spelen)

9 likes

Prime Gaming omdat het is inbegrepen in Prime (die ik vooral voor Prime video heb)
Geforce now, maar heb een nieuwe PC besteld dus die is nog onzeker voor de toekomst. Voordeel is wel dat er niet lokaal geinstalleerd is

1 like

Ik zelf betaal voor Xbox Game Pass ,

Voor mij is het gewoon een leuke manier om eens spellen te proberen die je anders niet
snel zal aankopen.
En zo kom je toch af en toe eens leuke spellen tegen die je aangenaam kunnen verrassen.

3 likes

Sinds de kinderen ook een gsm hebben betalen wij voor Arcade. Ik was het beu dat ze geen spelletjes konden spelen waar niet elke knop een misleidende link is of je constant gestoord wordt met absurde advertenties. Wij zijn ook geen doorwinterde gamers en delen het abonnement als gezin. De spelletjes zijn steeds leuk, kwaliteitsvol afgewerkt en veranderen regelmatig genoeg om af en toe iets nieuws te spelen tijdens het wachten in de frituur.

5 likes