(#360) Wat vond jij van WWDC?

Deze week maken we de balans op van Apple WWDC?

Met welk gevoel blijf jij achter?

• Zeer enthousiast
  • Matig enthousiast
  • Eerder lauw
  • Echt flauw
  • Niet eens meer gevolg; normaal wel
  • Interesseert mij niet
0 stemmers

Wat vond je toch de moeite?
Wat echt niet?
Welke emoties voel je bij Liquid Glass?

@Freddy Blij te zien dat je geleerd hebt van je fouten in de vorige polls en nu letterlijk álle opties voorziet :fire: :smiling_face_with_sunglasses:

6 likes

Ik vind het ook opmerkelijk hoe WWDC op de achtergrond is geraakt. Vroeger keek ik ook religieus, ook naar Google io.

De aankondigingen nu vond ik teleurstellend. Ik moet wel zeggen, ik verwacht ook geen zotte dingen meer. Mijn telefoon doet wat het moet doen, ik mis niet echt iets.

De design update vind ik minder. Ik deel de accessibility zorgen, maar ik vind het ook minder mooi. Dat is subjectief natuurlijk.

Apple kennende zal het wel in orde zijn, maar qua stijl had ik meer verwacht. Hun design was altijd top notch, nu voelt het als een design student die al zijn skills wou tonen in 1 project met coole schaduwen etc

1 like

Vond dit wel een interessante take op het nieuwe liquid glass.

7 likes

Ik voel mij gezien. Dank u.

1 like

Idem! Vroeger stonden die met stip genoteerd in de agenda! Als student zelfs af en toe gaan kijken naar een watch party bij in the pocket!

4 likes

https://x.com/aleksliving/status/1933328778270552215

3 likes

Gelukkig dat er toch 1 iemand enthousiast is:
ik dus :))
ja koop anders een Android, dan zijt ge pas gesjareld..
Apple mag dan misschien ‘later’ komen met stuff, ze zijn ALTIJD beter, sorry voor de non-believers:
ontelbare voorbeelden…
Mij zullen ze nooit wegkrijgen;
heerlijk leven zonder Google, Meta, X en andere shit-spionnen, just saying!
Voor de rest gaat alles goed met mij, hé,
mocht daar iemand twijfels over hebben…
Perfect feestje bij Techwolf overigens,
goed gedaan!
thanks iedereen

3 likes

Een post WWDC interview waar ze uitleggen wat de strategie achter Apple Intelligence is
“Our Goal, integrate it, make your lives better… There is no Apple Intelligence App, we’re not building a chatbot… Our idea is to integrate across the operating system”

Denk idd dat er veel mensen zitten te wachten op de zotste versie van Siri ever of een Chat Gpt/copilot/gemini alternative, en daar hebben ze wat gemist, geven ze ook toe, maar het is ook niet persé hun hoofd doel.
Wat minder opgemerkt uit WWDC komt is de “Foundation Models framework” waarmee ze developers toegang geven tot on-device LLM’s om elke app in het iOS imperium te superchargen met AI.
Mijn initiële eerder lauwe enthousiasme is toch wat aan het opwarmen nu ik wat meer post show analyses heb gelezen.

3 likes