@OrT bij mijn eerste job lag er eerst enkel twinax (IBM AS/400 terminals). We lieten de âconnector-manâ komen als er kabels bijkwamen of vervangen moesten worden. En problemen als de laatste in lijn niet terminated was. Of als de dipswitches verkeerd stonden en er 2 dezelfde ID hadden. Good times
Ik vind Windows maar niets. Als Linux gaming al verder ontwikkeld was, had ik Windows allang weggedaan en zou ik gewoon Docker gebruiken voor de paar toepassingen die ik nodig heb. Voor het werk gewoon alles op Mac, werkt vlot
Windows 95 is waar mensen van mijn generatie aan denken als je windows zegt, maar 98 kwam met de online functies.
Xp is fantastisch, maar de vrijheid en innovatie zat toch in 95/98
Windows 7 was een minimaal OS zonder AI / OneDrive gedoe. Op dit moment zou ik extra betalen voor een uitgeklede versie van Windows 11 op mijn gaming PC.
De Steam Deck toont weliswaar dat Linux / SteamOS al veel kan, maar anticheat etc zal ons toch nog een tijdje richting Windows duwen.
Je hebt gelijk maar ik snap ook wel waarom ze dat probleem willen aanpakken bij doorsnee gebruikers. Mensen zonder technische kennis raken nu eenmaal sneller hun documenten kwijt als hun computer crasht (want dat doet een Windows veel ).
Voor mij is Windows puur functioneel, heb niet echt een favoriet.
Uit nostalgische redenen zou ik geneigd zijn 98 te zeggen, maar om een bekende misogynist te citeren ânew is always betterâ, dus misschien moet ik toch wat verder kijken. En dan volg ik @zezke wel, dan 7 de laatste minimale versie was, zonder onzin. Ik heb er ook een bloedhekel aan dat ze u nu forceren om een Microsoft-account aan te maken.
Ik heb ook vaak Ubuntu gedraaid, maar dat is toch ook functioneel vaak net niet (meestal kleine dingen die niet goed werken). Ik heb onlangs âergensâ iets gehoord over Zorin, dat lijkt me wel interessant! Ga dat binnenkort eens proberen.
Je moet zeker eens Raycast checken. Ik gebruik het al een hele tijd op Mac en sinds enkele maanden hebben ze een windows versie.
Heel gelijkaardig idee aan die PowerToys!