(#384) Wat zijn jouw favoriete reviewsites?

Deze week vertellen we over Tea en TeaOnHer, waar mensen hun datingverhalen delen. We houden het braver:

Welke user-generated reviewwebsites bezoek jij vaak?

(Bijvoorbeeld: Goodreads, Google Maps, …) Op welke scores vertrouw je? Waar schrijf je zelf reviews?

Google Maps. Als ik iets zoek ga ik eigenlijk enkel daar gaan kijken.

Als ik ergens zéér tevreden ben, zal ik heel soms daar ook een (positieve) review schrijven. Ik heb denk ik nog nooit een negatieve geschreven.

Ik gebruik heel vaak Google reviews, altijd eerst sorteren op meest recente reviews.
En geef ook vaak terug aan de community door zelf een review te schrijven als het goed is, als het slecht is en als het gewoontjes was ook.

Ik wil het eigenlijk niet toegeven, maar het punten systeem en de mails die je krijgt van Google “Zoveel mensen hebben je review gezien” etc dat werkt wel bij mij.
Ik ben dus een trotste level 6 local guide met 400.000 all-time photo views. :innocent:

Vroeger las ik ook vaak de product reviews van The Verge, maar dat is wat minder geworden. Nu ga ik vaak filmpjes checken op Youtube om een eerlijke review te zien van een product, en heb daar nog niet echt een vast kanaal voor gevonden. Hangt een beetje af van het product.

2 likes

Ik gebruik Google (Maps) reviews bij het zoeken naar een restaurant/bistro/taverne als we op reis zijn. En ik hanteer altijd deze regel

1 like

(bericht verwijderd door auteur)

Voor producten →YouTube…

Steeds met de intentie om door de affiliate marketing te kijken.