(#391) Zit jij op Discord?

Deze week gaat het over de beursplannen van Discord.

De vraag is dus simpel:

Zit jij op Discord? En waarvoor?

Dit topic is na 99 minuten automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.

Ik zit op Discord maar enkel op de Nerdland server om af en toe eens te gaan kijken wat onze geeky vriendjes allemaal uitspoken. Lang niet zo interessant als ComputerClub :smiley:

3 likes

Ik ben Discord beginnen gebruiken voor mijn werk (vorige werkgever). Het dev team wou speciaal doen en interne communicatie niet via Slack & Google Meet doen, dus hadden ze een Discord server opgezet.

Nu zit ik er nog voor een community rond muziek, als fan-channel van enkele Amerikaanse bands, en een server voor enkel mezelf en een buddy waarin we wat geeken over motorsport. :smiley:

1 like

Ik gebruik Discord vrij intensief.

De congresorganisatie waar ik (vrijwillig) voor werk gebruikte het al, en ik daardoor nu ook. Het voelt minder als werk voor me dan bijvoorbeeld Slack. Ik ben erg tevreden.

Verder (beetje vergelijkbaar wat @kvdeede beschreef) zit ik te lurken in eentje over design (podcast 99% Invisible) en een server van een vriend en mij waarin we een hobby-muziekproject managen.

Origineel op discord omdat mijn WoW guild daar zat. (bv. Voicechar in raid)
dan Nerdland, ondertussen ook een paar gamebedrijven (al heb ik liever een forum voor die content).

Elke vrijdagavond wordt er nog op Discord afgesproken met de irl vrienden om samen te gamen :slight_smile: , al ben ik zelf bijna nooit meer bij #temoeomtegamen #damnkids

3 discord servers om met VOIP te gamen.

2 discord servers i.v.m. game development:

1 discord server om nieuws, discussies en development van Pebble smartwatches te volgen: