(#399) Heb of wil jij een Ray-Ban Meta AI-bril?

Deze week gaat het over wat recente brilschandalen bij Meta.

We vragen ons af wie er hier eentje heeft en waarvoor jullie die gebruiken? Waarom je er een wil? Of waarom vooral niet?

Ik heb er al een dik jaar een en ben wel blij. Reden was dat ik nogal een gadget-freak / early adopter ben vaak. Zit ook nog met een rabbit r1 thuis zo :face_with_peeking_eye: Daarnaast was het vooral om draadloos foto’s en video’s te nemen van de kids die spelen, fietsen, skiën, … En voor het werk wat calls.

Ik snap zeker wel de stress ol privacy maar eerlijk de mijne staat alleen aan op heel specifieke momenten. De rest van de dag staat hij gewoon uit en is het dus een “domme” blue light blocker en zonnebril

Ik heb geen en ik hoop dat dit zo snel mogelijk verboden wordt in de EU. Smartphones zijn al een privacyprobleem, die brillen zijn een complete nachtmerrie.

1 like

Meta AI bril: Nooit :-1: Meta

Een slimme bril: misschien ooit, ik zeg geen nee

1 like

Als ze ooit slimme contactlenzen (met correctie) uitbrengen dan ben ik mogelijk wel geĂŻnteresseerd

1 like

zijn er net geen artikels uitgekomen dat de bril beelden stuurt ook al staat hij “uit”?
Of als je enkel de AI gebruikt en niet de camera.

Maak je je daar geen zorgen over?

giphy

Ja hoorde het net ook in de podcast maar als ik zeg uit is het volledig uit, met de fysieke knop :slight_smile: