https://computerclub.online/afleveringen/409-spacex-google-io
Deze week kunnen we niet rond de IPO-plannen van SpaceX. Wat vinden jullie?
Is die waardering van 1,75 biljoen voor SpaceX nog verantwoord?
- Elon ziet ze vliegen, veel te duur.
- Die raket kan nog hoger, te laag.
- Het stond in de sterren geschreven, dit is precies goed.
- Hoe moet ik dat nu weten, staat er Geert Noels op mijn voorhoofd? Geen idee.
IPO: It’s Probably Overpriced
3 likes
Ik vraag me nu af of er op Geert Noels’ voorhoofd ‘Geert Noels’ geschreven staat.
9 likes
Als het over deze beursplannen gaat, kan ik het niet laten te denken aan wat Gil Scott-Heron in 1970 bracht met Whitey On The Moon, zijn spoken word-reactie op de maanlanding.
1 like
+20% day one - de raket is dus hoger gegaan 
Interessante substack read Elon musk, human ponzi scheme
Niet alleen over de persoon maar ook over dynamieken die de prijs helpen sturen.
Benieuwd naar de bestemming van deze raket over 1 jaar.
1 like
Hij gaat eerst nog SpaceX en Tesla samenvoegen (geen mop). The ultimate Ponzi.