https://computerclub.online/afleveringen/417-pokemon-go-chatbots-dark-patterns
Deze week vieren we de 10e verjaardag van Pokémon Go. Toen een monsterhit en nog altijd heel populair.
Dus zijn we benieuwd:
https://computerclub.online/afleveringen/417-pokemon-go-chatbots-dark-patterns
Deze week vieren we de 10e verjaardag van Pokémon Go. Toen een monsterhit en nog altijd heel populair.
Dus zijn we benieuwd:
Pokémon lovertje hier, veel Pokémon GO gespeeld in 2016-2017, daarna sporadisch. Nu bijna nooit meer, af en toe open ik het nog eens, maar de lol was eraf eens ik op het punt kwam dat ik echt geld nodig had om verder te geraken in het spel. (Storage upgrades).
Ik vind het nog steeds leuk maar denk er weinig aan. Deze vakantie misschien nog eens wat Pokémon vangen.
Heel veel in het begin. Maar was een batterij-vreter en ben er daarom snel mee gestopt.
Veel in 2016-17 gespeeld maar dan gestopt. Ik miste vooral next steps.
Ja je hebt nu 80 pokémon, maar waarom kon je ze niet trainen en aanvallen leren en laten evolueren , waarom kon je niet battle doen tegen andere..
Other note: er bestaan nu auto-catchers , heeft iemand zo een? waar zit de fun dan nog?
Indertijd de .apk gedownload om eerder te kunnen spelen dan wanneer het in de Google Play Store kwam.
Onlangs gestopt wegens weinig voldoening meer te behalen.
Door heel wat hoepels gesprongen om al in België te kunnen spelen toen het nog maar net uit was. Die eerste zomer veel gespeeld en dan wat beu geraakt want altijd dezelfde pokémon.
Dan nog sporadisch eens terug begonnen als ik op reis was, want daar zaten dan vaak eens andere pokémon.
Nu toch al 5 jaar niet meer gespeeld, zijn er veel features bijgekomen?
Veel gewandeld in 2016. Maar tijdje later ook echt interesse naar 0
Je kon ook overdrijven: this 70-year-old built an 11 phone dashboard to play pokémon go
Nooit gespeeld - wel een Google Startup Weekend gewonnen met hetzelfde idee voor city-wide gamification, bvb pintjes verzamelen en inwisselen in een zaak.
Da’s cool! Tell me more!