(#423) Ga jij GTA VI spelen? En wat is je favoriete GTA?

Deze week gaat het over het GTA VI-lek en -trailer.

Ga jij het spelen als het uitkomt?

Wat is jouw favoriete GTA?

• Grand Theft Auto
  • Grand Theft Auto 2
  • Grand Theft Auto III
  • Grand Theft Auto; Vice City
  • Grand Theft Auto: San Andreas
  • Grand Theft Auto IV
  • Grand Theft Auto V
  • GTA Online
  • De handheld-versies
  • Geen GTA’er
  • Geen gamer
0 stemmers

Ik heb GTA V “gekocht” toen het tijdelijk gratis was bij Epic (als ik mij goed herinner).

Even gespeeld maar ik snap eigenlijk niet goed wat de hype allemaal voorstelt, dus ik ga versie 6 aan mij laten voorbijgaan.

1 like

Nooit zelf een GTA versie gekocht want mijn ouders waren best streng op zulke games.
Maar mijn beste vriend op de lagere school mocht alles en mocht zoveel gamen als hij wou.

Ik herinner me nog dat we met papieren vol Cheat codes voor zijn televisie zaten.
Vliegende auto’s, hoeren in de auto proberen te krijgen, Free jetpacks? Goeie tijden.

3 likes

Ooit GTA 2 gekregen van mijn ouders toen ik 12 was. :innocent: All time favourite sowieso Vice City, enige juiste keuze.

GTA 4 en 5 heb ik telkens gekocht eens de prijs wat was gaan liggen, en 2ehands. Dat laatste zal er nu niet inzitten… Maar 't zal toch nog een jaartje duren eer ik er aan begin. Moet nog een PS5 scoren eerst!

1 like

Al 15 jaar geen games meer gespeeld. Behalve in corona nog eens Ratchet en Clank gespeeld op oude PS3.

Nu moet ik zeggen dat het toch kriebelt om met wat maten op weekend te gaan en 50 uur GTA te spelen. :laughing:

3 likes

:heart: afgedrukte blaadjes met cheat codes.

Ik zie me nog zitten naast mijn broer, de codes voor wapens en health te roepen tijdens missies. Bolleke, driehoekje, up, down, up down…

3 likes

Vroeger GTA 2 “gekregen”, maar ik was te jong en snapte het spel niet. Dan wel even GTA 3 gespeeld, maar ben nooit echt een gamer geweest dus dat was ook eerder sporadisch.

Laatste GTA die ik heb gespeeld

5 likes

Of de officiele strategy books die je ook in Game Mania kon kopen! :o

3 likes

2 likes

GTA online heeft mij heel veel plezier bezorgd met vrienden. Vooral samen racen, maar de heists en gewoon rondhangen in de open wereld om het samen wat uit te hangen was ook heel leuk. Veel samen gelachen en ook wel op elkaar geroepen.

2 likes

Ik ga hem zoiezo spelen maar waarschijnlijk pas na een jaar of twee want als hij uitkomt zal hij f*cking duur zijn

3 likes

Enkel GTA 2 gespeeld. Voor de andere had ik de hardware niet.

GTA 2 was meer dan 20 jaar geleden al gratis te downloaden en kon je in multiplayer mode spelen in LAN. Wij hadden thuis een paar afgedankte PCs waar GTA2 toen prima op draaide, dus leuk voor LAN party met broers :smile:

3 likes

GTA London, maar dat was blijkbaar een uitbreiding op GTA. Veel beter wordt het niet.

3 likes