Apple lanceerde een nieuwe app, om invites van feestjes en co te regelen. Any thoughts?
Je kan blijkbaar enkel invites creëren mits je een Cloud+ abo hebt. Android users en Apple users die geen ios 18 hebben kunnen ook reageren, maar moeten dat via de website doen ipv de app. Waar ze volgens het artikel dat nog eerst hun mailadres zullen moeten achterlaten…
Je kan bij de invite al direct een gedeelde playlist en fotoalbum maken. Maar… enkel met Apple music en voor het fotoalbum moet je zelfs een apple account aanmaken om te kunnen deelnemen.
Wie gaat dat gebruiken? Niemand toch?
Zeker niet in Europa wegens te versnipperd smartphonelandschap. In de VS zijn er mss wel kringen waar echt iedereen van je vrienden een iphone heeft, maar dan nog.
Dankzij het artikel wel geleerd dat de Partiful app bestaat en blijkbaar wel crossplatform is. Ik had er nog nooit van gehoord en heb hem dus ook nog niet getest.
Eens getest deze week maar lijkt vrij basic. Een backdrop image, adres, datum, muziek en dan de link genereren.
Wat ik vooral mis is een availability poll: we willen eens met een groep naar bv. popup restaurant X die open is op 4 datums. En dan iedereen hun beschikbare dagen laten aanduiden. Onlangs nog eens Doodle geprobeerd om iets te organiseren en die is veel te enterprise geworden. Dan maar Whatsapp polls. Zijn er andere goeie tools die zoiets doen?
wow, ik dacht efkes dat ik plots dyslexie aan het ontwikkelen was en dringend mijn eerste weekend biertje moest nuttigen, maar het ligt niet aan mij. Het lijkt alsof het forum niet overweg kan met mijn griekszuidersjommeke alter ego.