Dat is inderdaad een handige feature. Bedankt voor deze tip
Merci voor de air traffic control tip, super handig
Merci voor de tip! Super tool!
Ze zijn bij Arc iets van plan. Op 30/1/24 starten ze met “Part II” van hun journey
Iets als “de browser is de computer” ?
Ik wacht ook op de windows versie, is het ook mogelijk om dan addblockers te gebruiken?
Specifiek in de windows versie geen idee, maar ik kan niet direct een reden bedenken waarom niet.
Aangezien de browser gebaseerd is op chromium/chrome, werken alle chrome extensies er gewoon op.
Standaard wordt Ublock origin meegeleverd, dat zal bij Windows ook wel zo zijn!
Hoevaak ik het ook probeer. Kan er niet mee overweg met Arc of Vivaldi of Opera. Ik ga steeds terug naar Firefox Dev Edition … lange tijd nog https://polypane.app/ geprobeerd, maar vond er weinig meerwaarde aan (toen toch, was in de beginperiode van Polypane)
Idem, Jeroen.
Door deze thread Arc geprobeerd.
Maar saus pakte niet*. Ik vind dat er te veel chrome aanzit (UI rond de webpagina’s). Op dat vlak blijf ik Firefox zalig vinden. Minimum Viable Browser ![]()
En, voor web-apps die ik vaak gebruik, volstaan die ofwel als gewoon venster (Google Calendar), of ik gebruik de (pseudo-)app (Slack).
- (Wel maar 1 dag. Misschien moet ik wat doorpakken.)
Als er iemand een early invite wenst voor de Windows versie van Arc, shoot me a PM! (een private message, please do not shoot your product manager)
haha ik kwam hier om exact hetzelfde te zeggen!
DM mij gerust ook, ik mag 5 invites versturen voor de Windows beta
En ik die dacht uniek te zijn
. Ik heb dus ook een aantal. invites te geef
ik ben wel curieus, you can send one my way ![]()
Het is op e-mailadres dus als je je e-mailadres even stuurt dan krijg je er een!
Heb je er nog?
De invites waren maar 24u geldig helaas…
Ik kan je wel nog een links sturen voor Arc op mac.
Misschien maken je dan meer kans om in de windows beta te komen?
Nieuwe invite!
Opnieuw 24 uur geldig, als je Arc op Windows will proberen let me know!
Nodig:
- motivatie voor Arc (hoe graag wil je het gebruiken, ze vroegen dat vorige keer en wil geen fake feedback geven maar keuren hier niemand op af)