Automattic, bedrijf achter Wordpress (en Tumblr), koopt Beeper.
Beeper had onlangs een omweg gevonden om Android-gebruikers op iMessage te krijgen.
Automattic kocht vorig jaar nog Texts.com. Vergelijkbare all-in-one chat apps.
Automattic, bedrijf achter Wordpress (en Tumblr), koopt Beeper.
Beeper had onlangs een omweg gevonden om Android-gebruikers op iMessage te krijgen.
Automattic kocht vorig jaar nog Texts.com. Vergelijkbare all-in-one chat apps.
Ik heb “shift” nog een tijdje geprobeerd maar ik heb niet voldoende chats tegelijk om het te rechtvaardigen. Toen was het naar mijn gevoel een stuk trager dan alles apart/native/elk eigen browser tab.
Ik begrijp wel waarom mensen zoiets zouden gebruiken, zelf kijk ik meer uit naar de dag waarop chatapps “federaten” kunnen sturen naar mensen met whatsapp vanuit signal en vice versa. (Als ik het goed heb zijn daar plannen rond?)
Ik heb Beeper geprobeerd toen het nog op uitnodiging was, en moet zeggen dat ik echt underwhelmed was. Ik vond het onoverzichtelijk, de helft van de features die de afzonderlijke apps hadden (Whatsapp, FB Messenger en Telegram in mijn geval) werkten niet. Dus maar vlug terug gegaan naar die netwerken zelf.
Ik heb lange tijd Franz gebruikt, maar die werd niet meer echt actief onderhouden waardoor ik ben overgeschakeld naar Ferdium, dat een fork is van Franz.
Die staat hier dagelijks open voor mijn WhatsApp, Slack, LinkedIn, Telegram enzovoort.
Op zich vind ik dit enorm handig omdat ik zo geen aparte apps van verschillende services moet installeren. Gewoon een nieuwe service configureren en klaar.
Same here. Wou graag 1 app die alles kon maar uiteindelijk toch terug naar de individuele apps gegaan. En af en toe eens een storing in hun diensten door wijzigingen van de gekozen services.
Same: