Dankzij TechWolf kunnen we alweer een BBQ organiseren! Inclusief live-episode, en natuurlijk smikkelen en smullen met de club.
Welkom op 22/06, vanaf 17u30, bij TechWolf in Gent.
RSVP:
Dankzij TechWolf kunnen we alweer een BBQ organiseren! Inclusief live-episode, en natuurlijk smikkelen en smullen met de club.
Welkom op 22/06, vanaf 17u30, bij TechWolf in Gent.
RSVP:
Merci voor de organisatie, maar de datum past niet voor mij!
Idem. En vorig jaar kon ik ook al niet
Volgend jaar, 3de keer goeie keer!
Jammer genoeg al een andere verplichting die avond (en 't is in Gent dus niet combineerbaar voor iemand van 't Stad)
Ik overweeg om mijn vriendin mee te nemen. Wordt dat nog gedaan? Of zal ze daar de enige van haar soort zijn?
Mijn vriendin komt ook mee!
Yepla! Zin in.