Iemand suggesties voor aankoop van een smartphone met degelijke batterij en camera? Nothing too fancy qua prijs, max. prijs €250 a 300.
Of oneplus3 nord
CMF Phone 1 it is. Merci voor de tip!
Zeer content van de Sony Xperia 10 VI. Eerder naar de €400, maar zeer goeie batterij camera, kleiner formaat en AUX poort!
Iets duurder in aankoop misschien maar door repairability waarschijnlijk goedkoper in total cost of ownership: Fairphone
Hebben ook net een nieuw model uit
Ik ben benieuwd naar je mening over CMF1 als je hem even gebruikt hebt. Nothing OS ziet er sowieso al heel fraai uit
Tot nu toe tevreden, Nova launcher prime met custom Nothing icons erover gezet (niet alle app-iconen werden omgezet in de Nothing launcher), navigeren en doorsnee apps (facebook, Instagram, WhatsApp, messenger, etc ) openen gaat snel en gebruiken loopt vlot.
Camera is wel ok, niet super, but it gets the job done.
Ik hou je verder op de hoogte.
Herinner mij gerust binnen een maand mocht ik het vergeten
Én heel tevreden met de optie om de batterij maar tot tussen 70 en 90% op te laden.
Ik heb vorige zomer voor mijn vrouw de Galaxy A15 gekocht. Ze is er heel tevreden van, batterij gaat makkelijk anderhalve tot 2 dagen mee en als ik het goed begrepen heb krijgt ze 5 jaar updates. Bovendien een zeer betaalbaar toestel met NFC en 5G.
Na een maandje de CMF1 gebruikt te hebben: Heel tevreden van batterij (maar ik beperk wel achtergrondactiviteiten van het merendeel van m’n apps, lees: alle apps die niet gebruikt worden om te communiceren), camera is average maar degelijk voor foto’s van dichtbij, monochrome look zorgt ervoor dat ik minder lang bezig blijf met m’n smartphone (pluspunt), android zonder bloatware (heel groot pluspunt).
Overall beste keuze qua smartphone tegen een prijs van € 199 denk ik