Wat is de beste bureaustoel, die een developer die achtereen geen auteursrechten meer heeft zich kan permitteren, waar je toch een groot deel van de dag op kan zitten zonder letterlijk pain in the ass te hebben? Tips? Standing desk is al een gedeeltelijke oplossing om niet altijd te moeten zitten…
Herman Miller Aeron all day, all the way.
Hier en daar zijn refurbished of second hand te vinden aan mooie prijsjes.
ik heb deze en ben er wel tevreden van. Midrange prijsklasse
Die heeft toch geen hoofdsteun hè? Is dat niet raar?
Ik heb nu een met hoofdsteun, maar, maak daar zelden of nooit gebruik van…
Mijn vriendin zit op een “ReGeneration by Knoll”. Zit bijzonder comfortabel voor een conventioneel ogende stoel.
Ik zou eigenlijk nooit een stoel aanschaffen zonder hem minstens eens uit te proberen in een showroom.
+1 (vorige bureaustoel)
Als je echt een cheap optie wilt dan kan je voor de Ikea Markus gaan. Daar heb ik dan zelf 4d armsteunen (4D Armrest | Office Chair | Gaming Chairs – GT Omega EU) opgezet en de default armsteunen weg gegooid want die trekken op niks. Daar kan ik wel een dag in zitten zonder last, veel offices gebruiken die ook als stoel voor werknemers. Moest ik het geld er voor over hebben zou ik wel kijken voor Herman Miller Aeron
Geen stoel hier, maar al jaren een Vluv zitbal: VLUV I LEIV zitbal | hoes van canvasachtige, dichte polyester stof. – VLUV.nl
Goh, wij hadden deze op kantoor en na een volle dag toch meestal geen gevoel meer in mijn onderkant
Nu deze, niet top (mis hoofdsteun, deftige lumbar support), maar wel decent genoeg https://www.betastoelen.nl/portfolio/be-fine/
Ziet er heel funky uit maar ben wel tevreden met m’n Capisco Puls