Volgende stap: Steamfox?
Alles al geprobeerd, op het werk Edge want alles is van Microsoft doorspekt bij ons en sluit daarbij aan. PrivƩ terug Chrome sinds een tijdje omwille van de minste afwijkingen van functionaliteit die Google forceert. De revue gepasseerd: Vivaldi, Brave, Firefox natuurlijk en nog wat kleinere spelers zoals Mullvad Browser en DuckDuckGo Browser. Voor privacydoeleinden kan je eventueel LibreWolf gebruiken of voor YouTube zonder ads, maar je merkt dat die zich er op den duur ook in verslikt qua performance (op YouTube bedoel ik dan).
Mijn vrouw gebruikt nu al even Vivaldi en daar laat ik ze nog even bij voorlopig, kwestie van haar geduld niet te sterk te beproeven bij elke switch
.
Ja, want een maand terug besloten om af te stappen van VS-based naar EU-based software, ook voor mān browser.
Het is Vivaldi geworden, en het werkt even goed als gelijk welke andere browser.
Leuk.
Grt,
M.
Hier ook enkele weken geleden de overstap gemaakt naar Vivaldi⦠![]()
Hier ook hardcore firefox gebruiker.
Enkele weken terug Vivaldi geĆÆnstalleerd, maar ik kom beetje nerveus ervan
Kan er niet direct mijn vinger opleggen wat het is, maar ik krijg precies teveel prikkels als ik die gebruik
terug naar Firefox overgestapt.
Wat ik wel mis in Firefox is makkelijk casten naar de Chromecast.
Truth. En Claude plugin ![]()
Je kan Claude toch in de sidebar als AI chatbot instellen?
Wellicht bedoelt Bram om Claude browser te laten gebruiken?
Dat. Claude neemt zelf controle over tabs in de Chrome browser.
Moest aan Mozilla denken bij lezen van deze:
AI wel/niet in product steken vandaag = tonen of je uw klanten/gebruikers kent.
Bij mijn werkgever is er een bevraging geweest bij klanten en niet klanten over wat ze juist van ons verwachten. EĆ©n van de bevindingen: ākunnen jullie niets met AI doen?ā