Bye bye Firefox?

Blijkbaar is het onderweg naar buiten, zijn er hier nog veel gebruikers of allemaal massaal over aan het schakelen naar Arc (ik zelf zit op Brave)

Hardcore FF gebruiker, al meer dan een decennium, dit zou ik echt a kick in the face vinden. :frowning:

1 like

Hier ook defacto FF gebruiker en liefhebber, op al mijn OS’en zelfs mobile… jammer toch…

Ik gebruik Floorp Floorp een afgeleide van Firefox

Firefox is mijn daily driver, en zal zo blijven… ('til the end).

1 like

zou Ă©norm jammer zijn + dan is Google met Chromium onstuitbaar

Die eerste jaren Firefox (en de open-source beweging) volgen, zijn wat me hooked heeft gemaakt aan techologie.

Ik vind Firefox oprecht de beste browser. Veel browsers hebben te veel bloat. En ik kan Chrome niet uitstaan.

Doet dus verdriet om te lezen dat het aandeel zo laag is.

Had dat (heel recent) ook al gelezen in deze blogpost. De auteur merkte die vrije val op, in contrast met het stijgende loon van de Mozilla CEO.

Blijkt dat Firefox niet langer een prioriteit is voor Mozilla. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden.

Dat zou jammer zijn, ook benieuwd welke alternatieven jullie achter de hand hebben.

Nog steeds de beste browser advertentie ooit:

6 likes

Savage :gun::fire:

Tijden …

Ik ben net overgestapt van Vivaldi naar Firefox door de poll hier op het forum. too little too late? :sweat_smile:

2 likes

Ben eigenlijk wreed content met Edge. Mag ik dat zeggen :smiley:

1 like

het is nooit te laat! elke gebruiker telt, hoe meer hoe beter :smiley:
zeker sinds Google nu alle 3-party cookies zelf gaat verzamelen hoop ik dat meer mensen inzien dat het een hellend vlak is en dat Firefox altijd onze rots in de branding was, is en zal zijn :sunglasses:

3 likes

Hoe het bij Mozilla loopt maakt me echt kwaad/verdrieting. Maar wou niet enkel klagen, dus heb blogpost geschreven over welke organisaties nu mooi werk doen voor een beter internet:

Er zijn er sowieso nog. (Home Assistant bv.) Waar denken jullie aan?

5 likes

Blender. https://www.blender.org/about/foundation/

1 like

FF 4 L :heart:

1 like