Cc world

Ligt het aan mij of is computerclub.world uit? Ik krijg telkens een 503 error

Same!

We werken aan een oplossing. :slightly_smiling_face:

Waarschijnlijk verhuizen we de site naar een andere host. De huidige host laat ons wat in de steek. Om de zoveel maanden hebben we problemen…

Ik post een berichtje wanneer onze wereld terug online is! Even geduld a.j.b. :innocent:

3 likes

Verhuisd!

Nu nog wachten op de magische vingers van @Diewy om de DNS aan te passen :crossed_fingers:

3 likes

:magic_wand:

3 likes

Ter info: Er is nog een probleem met nieuwe foto’s uploaden en het liken van bestaande foto’s. Zal één van de komende dagen opgelost worden. BRB.

2 likes

@Pidgey heeft het probleem met de uploads en likes gefixt.

@dePeter & @PieterDg het zou nu beter moeten gaan. :wink:

Dank aan onze bouwer @Pidgey voor de extra mile op een zondag avond. :clap:

5 likes

Ik heb al 2 keer geprobeerd mijn foto te uploaden. Het lijkt elke keer te lukken maar ze verschijnt niet op de kaart (ook geen pin). Moet die nog door iemand gevalideerd worden? Disclaimer: er staat wel een kale schedel op, misschien teveel huid?

2 likes

Foto’s moeten inderdaad goedgekeurd worden door de Hoge Raad, maar jouw foto’s zijn (denk ik) niet aangekomen.
Was je laatste poging op 4 juli? Ik zie in de logs een 422 Unprocessable Entity. Ik heb wat meer gedetailleerde logging toegevoegd om meer info te krijgen als het probleem zich nog eens voordoet.

Kan je nog eens proberen?

Zonet opnieuw geprobeerd, ik kreeg dezelfde melding als vorige keren van Clippy

1 like

Zie PB!