Computer Club EK Pronostiek

Voor mensen hier die denken iets van voetbal te kennen…
https://ekpronostiek.sporza.be/join/7jKdhP3xnW

3 likes

Ik denk iets van voetbal te weten, dus heb ik de pronostiek maar ingevuld.
Er zit zelfs een systeem achter, nu nog zien als het werkt…

Ik doe mee! :slight_smile:
Ik volg ook enkel grote toernooien.

De winnaar krijgt CC merch?? :slight_smile: :grin:

Deal: de winnaar krijgt onze nieuwe Pool Club t-shirt.

10 likes

Het kan nog alle kanten op, maar ik denk dat Dzjibrille niet gaat winnen :grinning:

2 likes

Mathematisch is alles nog mogelijk :slight_smile:

Vergeet de volgende wedstrijden niet in te vullen! Ik heb punten laten liggen door 1 match niet in te vullen :cry:.
Niet dat ik super bezig ben maar toch

Nog 1 matchke te spelen:

:trophy: Wat is de eindstand? :eyes:

:vb_party2:

gg!

@gilberke Stuur je mij uw info (adres) in DM? En je maat? Dan stuur ik je een t-shirt op!

Congrats @gilberke !

Wel benieuwd wat uw systeem er nu achter was :smiley:

2 likes

Mijn systeem was dat ik voor iedere match bij een bookmaker (eigenlijk een betting exchange omdat die minder gebiased zijn) keek naar de meest waarschijnlijke score in die match en die gebruikte.

Probleempje was dan wel na de groepsfase, bookmakers hebben scores na 90 minuten, maar sporza wou eigenlijk een score na 120 minuten. Hier heb ik er dan voor gekozen om de meest waarschijnlijke score te nemen na 90 minuten zonder rekening te houden met gelijkspelen (want die konden in de verlengingen toch nog wijzigen).

3 likes

Was ik ook nog aan het overwegen, die zitten op tonnen data. Goed te zien dat die aanpak werkt!

1 like

En het was zelfs niet nipt. Proficiat!

1 like

Welke website gebruikte je?

Ik gebruikte https://www.orbitxch.com/.

Betfair kan je in België niet gebruiken, zelfs niet om er eventjes naar toe te surfen om de odds te bekijken voor de EK Pronostiek.

1 like

Ik heb op die manier bij het WK ook de pronostiek in meerdere vriendengroepen gewonnen :grinning:
(Bij dit EK heb ik niet deelgenomen)

1 like