Best cases in the biz. Voor wie nood heeft aan een nieuwe. Mensen zonder case zijn psycho’s
Very sexy indeed
Ik ben tegen telefoonhoesjes.
Waarom een, naar mijn verwachting, stevig, mooi en goeie telefoon in een hoesje verstoppen? Als de telefoon niet sterk genoeg is om een kleine val te doorstaan, dan hebben de designers hun werk niet gedaan.
KINDEREN ;-), maar ieder zijn ding.
mijn handen zijn te slippery om veilig een smartphone vast te houden. de case geeft wat meer grip.
Ik heb voor mijn telefoon ook een dbrand ghost 2.0 en ben er zeer content mee. Qua bescherming, grip en kwaliteit. Hij is ook erg kras bestendig en vergeeld niet na enige tijd gebruik.
Voor mij is de voornaamste reden het camera-eiland dat veel te veel uitsteekt. Met een hoesje is mijn gsm ongeveer vlak, vind ik prettiger als die op een tafel ligt.
Het is inderdaad triestig dat de meeste telefoons niet stabiel kunnen liggen zonder cover. Jammer voor een product die 100en euro’s kost.
Ik kan mij alleen maar een verdieping van overbetaalde product designers inbeelden die zich weken bezighoud met de look en feel voor een nieuw apparaat die dan in 95% van de gevallen achter een platieken condoom verstopt wordt.
Het voelt voor mij hetzelfde alsof je een auto koopt, deze een halfuurtje bewonderd op je oprit om er dan rond om rond een extra bumper van 10 cm aan te kleven.