Easy switch

Ik ben recent van Telenet naar Base overgestapt zowel voor mobiel (2 telefoonnummers) als vast internet en heb gebruik gemaakt van Easy Switch.

Hiermee worden je oude diensten automtisch gestopt zodra je de nieuwe activeert. GEWELDIG vond ik dat. geen dubbele facturen meer.

BASE is nu wel het dochterbedrijf van Telenet maar iemand ervaring met zo een wissel tussen andere operatoren?

Is Easy Switch een initiatief van de regering of van de privé bedrijven?

1 like

Telenet —> Mobile Vikings beide internet en gsm. Werkte top

1 like