Een walkingpad, is it worth it?

Ik merk van mezelf op dat als ik thuiswerk, mijn aantal dagelijkse stappen enorm pover zijn.
Vandaar vroeg ik me af, is het het waard om een walkingpad aan te schaffen?

Lukt het nog om je te concentreren op jouw werk terwijl je wandelt?

Aanbevelingen en ervaringen zijn welkom! :smiling_face:

1 like

Daarin heb ik ook al eens in willen investeren. Maar dan heb ik ook een andere bureau nodig en wordt het al snel te duur als impulsaankoop.
Gelukkig heb ik nog een hond :smiley: .

1 like

Kzou meteen gaan voor een walkingpad waar ik ook wel echt op kan joggen aangezien ik in een buurt woon waar de straten/voetpaden er enorm slecht bij liggen. Maar als je een hond hebt, denk ik wel dat je zeker aan jouw dagelijkse stappen komt. Met mijn kat heb ik dat geluk niet haha :laughing:

1 like

Heb aan de start van covid een walkingpad gekocht voor onder mijn zit-sta-bureau, ben er echt supertevreden mee. Typisch wandel ik tussen de 3.5-4.5km/u, en da’s wel comfortabel om mee te werken1. Echt lopen lijkt me minder praktisch, want dan moet je al behoorlijk behendig zijn met je muis om accuraat te kunnen klikken.

Fun fact: tijdens covid was er een periode waarin ik dagelijks gemakkelijk 20.000 stappen zette enkel in de voormiddag. :slight_smile:

1Ik heb een aangepast toetsenbord en een trackball ipv een muis, waardoor ik minder invloed merk van het op-en-neergaan van mijn bovenlichaam.

1 like

+1 voor de hond, een echte aanrader, krijg je veel liefde van. Weet niet hoe dat zit met een walking pad? :crazy_face:

Ik hen er zelf ook over nagedacht maar uiteindelijk besloten het niet te doen, aangezien ik het nu al moeilijk vind om meer dan een meeting te doen aan mijn standing desk.

Ziet er echt enorm portable uit! Merci voor de tip :smiling_face:

Misschien dat er in de toekomst walkingpads met AI-powered motivational coaches zijn? Alhoewel denk ik niet dat die dezelfde hoeveelheid liefde zullen geven als de pluizige viervoeters haha