Eerste indrukken van het forum

Sinds ik discourse hub voor ios gebruik ben ik wel meer fan. Super gebruiksvriendelijk, op de homepagina kan je zien hoeveel nieuwe berichten er zijn en voelt native aan, even vlot als slack openen.

1 like

Heb zelfde gevoel met de web-app op iOS. Voorlopig wel tevreden met wat Discourse kan.

Woehoe, een forum. Zoals in de goede, oude tijd :⁠-⁠D.
Slack heb ik nooit gebruikt, of toch maar heel even.

Nu op verlof, dus ga het de eerste dagen weinig gebruiken. Daarna eens rustig onderzoeken.

1 like

Bedankt voor de tip, nu ook geïnstalleerd.

Hello world. Is dit nu het nieuwe Twitter? (Sorry, I’ll let myself out) :heavy_multiplication_x:

1 like

Zou er een "read all " knop kunnen komen ?

Stond bij mij default op wekelijks.

Dit, @Aster?

Ik bedoelde eerder dat je kan zeggen: zet alles op gelezen.

Zodat je topic die jou niet veel zeggen in 1 beweging op gelezen kan plaatsen

Da’s wat die knoop doet. Ineens alles op gelezen zetten. Je kan optioneel ook die topics voor altijd muten.

Is er een mogelijkheid om omgekeerd te sorteren? Nieuwste bovenaan? Anders moet je iedere keer terug scrollen naar beneden. Of ik heb de sorteerfunctie nog niet gevonden :face_with_peeking_eye:

Ondertussen de sorteerfunctie gevonden :nerd_face:

1 like

Kan er een knop of setting komen om het in Dark mode te zetten?

Ik heb al een Dark mode extension, maar ik verkies het als een site dat zelf aanbiedt. Ziet er mooier uit

ik heb dit gevonden in de settings maar lijkt niet te werken.
image

1 like

Denk dat dit nog niet toegevoegd is :wink:

1 like

Bij deze geactiveerd. Je kan bij je voorkeuren het WCAG (donker) kleurenschema activeren.

2 likes

Yes! het werkt. Thx :love_you_gesture:

1 like

Hey Freddy :wave:

Zeer mooi forum maar ik heb een technisch probleempje: als ik hem open in Chrome is hij non-interactief, ik kan niet klikken of scrollen of iets anders van input triggeren. Op Safari werkt het dan wel.

Als ik de JS console open op Chrome zie ik een error ivm iets van Content Security Policy en inline execution van scripts en stylesheets, maar geen idee of dat er iets mee te maken heeft.

Hier ook chrome gebruiker en geen issues. Welke chrome-extensions heb je allemaal geïnstalleerd? Probeer deze eens uit te schakelen en te checken als het forum dan wel werkt?

1 like

Yes, een paar extensies erafgegooid die ik toch niet meer gebruikte en nu werkt het. Kijk, voor dát soort tips kom ik naar de computer club. :ok_hand:

3 likes