Griezelig…
Ik hoorde het op de radio, vooralsnog enkel in de VS als ik het goed heb? Europese wetten houden hen waarschijnlijk wat tegen om het hier ook te doen.
Time to go! Ik was altijd te lui om mijn account te sluiten. Nu dan. Eens zien waar al de organisaties die ik volg nog allemaal uithangen behalve Facebook. En een handleiding zoeken om weinig mogelijk achter te laten.
Hier is video van Zuch over de wijzigingen:
Wat een pipo.
Het grappigste/triestigste zijn de alt-right aanhangers die oprecht geloven dat Zuck ineens het “free speech” licht heeft gezien.
Om Kara Swisher te quoten:
Turns out it was capitalism after all.
Sta ervan versteld hoe hard bedrijven nu op de Trump kar springen. Creepy to say the least
Is de onderliggende agenda hiervan dan dat ze Trump willen pleasen, omdat de “groten” bang zijn om de AI steun-trein te missen?
Soms vind ik het als sterveling raar om zien dat de spreuk “don’t be evil” moeilijk volgen is voor de groten. Ik hoop op zo’n momenten dat ik niet slim genoeg ben, en niet het volledige plaatje zie, en ik binnen paar jaar ga zeggen “Goed gedaan zucky, jij zag het licht in januari 2025.”.
Lijkt AI, creep