Zijn er cc’ers die ervaring hebben met PHP apps op webhosting van combell. App die eerder op cpanel omgeving van andere provider correct liep geeft problemen. Als onderdeel van debugging van script lijk ik zelfs niet naar correct errorlog te kunnen wegschrijven. Support Ticket geopend maar dacht dat er hier misschien ervaringsdeskundigen waren.
Mijn zeer eigen ongezouten mening: Combell = Evil. Nooit raak ik nog een Combell product aan
@Robin zonder twijfel is je sterke reactie gebaseerd op een niet zo plezante historiek… Kun je het in twee zinnen samenvatten? Ik sta open voor alternatieven. Ik wil weg van Go Daddy (us). Heb al one.com geprobeerd maar ben daar in de proefperiode terug vertrokken omwille van een zeer belabberde service ervaring. Ik zag hier in een ander topic de suggestie Uber Space. een mooi principe mooi aanbod maar ik heb wat schrik van de Linux leercurve. Suggesties zijn welkom.
Ik kijk vandaag vooral naar Xenius of EasyHost als vervanger voor mijn dure Combell hosting. Die laatste is voor zover ik weet wel een bedrijf van Combell, gewoon 10x goedkoper.
Kijk eens naar Cloud86 of HostedPower.
Ik host zelf op eigen ingerichte VPS servers bij Hetzner (Duitsland, maar ook andere datacenter locaties in EU beschikbaar). Erg, erg, erg tevreden van ^^
Ja hoor, verschillende klanten hebben daar dedicated of shared webhosting. Heb je wat meer details over waar je precies tegenaan loopt?
Combell is niet de goedkoopste, maar, voor wat ik er host ben ik altijd wel tevreden, en bij mij hebben ze altijd al héél goede en snelle support geleverd.
Een klant van mij heeft de PHP apps wel weggedaan omdat er wat eigenaardigheden waren met Laravel versie van de app vs. installatie van PHP op de server. Traditionele tralala die je in dat soort omgevingen krijgt.
We hebben dat eenvoudig opgelost door die apps in een container image te steken met de juiste environment en deployen nu containers. Stukken makkelijker, en je hebt geen last van servers want die kan je op heel veel plaatsen gewoon “hosten” zonder last te hebben van de host.
Dat is ook mijn ervaring - al dateert die vooral van een langere tijd geleden, ze waren vrij goed bereikbaar en de antwoorden waren pertinent.