Iemand een Europees helpdesksysteem (GDPR-compliant) voor intern gebruik aan te raden?
Bedoeling is dat gebruikers allerlei problemen (hoofdzakelijk computerproblemen) kunnen melden en dit kan opgevolgd worden.
On-premise of in cloud?
Principe van tickets openen en sluiten.
Rapportage moet ook mogelijk zijn.
Thanks!
Enige Europees software systeem waar ik aan denk is Odoo. Andere helpdesk systemen zijn meestal Amerikaans.
Ik heb lang geleden nog gewerkt met Sirportly. Da’s een Brits bedrijf.
Ik heb daar enkele weken geleden nog eens naar gekeken omdat ik ook op zoek ben naar een ticketingsysteem. De huidige versie gaat al een hele tijd mee maar op Sirportly - A brand new Sirportly is coming soon zag ik dat ze aan een nieuwe versie werken, al heb ik geen idee wanneer die er zou komen.
Wij hebben Ionbiz van https://www.ionprojects.be
we gebruiken het vooral voor vakanties, planningen, projecten en aankopen te beheren maar je kan er ook tickets in aanmaken.
Odoo heeft een ingebakken helpdesk/ticketing systeem, is Belgisch, en je kan hosting in EU kiezen.
DM als je meer info wil
Kijk ook op https://demo.odoo.com , kan je zelf eens uitproberen.
Wat is de pricing voor Odoo Helpdesk voor een klein team (<5 users)?
Als je enkel de Helpdesk module nodig hebt, dan kan je zelfs het gratis plan gebruiken (ongeacht aantal gebruikers): Odoo Prijzen | Ontdek Odoo's plannen
Kan je de interface voor eindgebruikers ook volledig in het Nederlands instellen?
Beschikbaar in 90+ talen, waaronder het Nederlands
Iemand ervaring met de android-app van Odoo?
Krijgt de laatste tijd precies nogal wat negatieve reviews in de Play Store?