🤔 Feedback op nieuw merch-idee

Alweer ff geleden dat we nog merch dropten.

Wat denken jullie van deze (geborduurde) sweaters?

• Blauw!
  • Zwart!
  • Zwart of blauw, beide cool!
  • Niet mijn ding
0 stemmers

Poll is anoniem. (Mogelijk zitten we te diep in onze ASCII-hole :smiley: )

2 likes

Eigenlijk zou ik meer kopen mochten de logo’s subtieler zijn. Vb gwn een goede grijze/blauwe pull/tshirt, en dan ergens op de heupen het CC logo.

Maar ik ben dan ook geen fashionista. :sweat_smile:

7 likes

Ontwerp is toppie. Eens met opmerking van @Kjell.

1 like

Ik zou persoonlijk liever het logo kleiner en op de linker borst hebben, à la “Hi, my name is Computer Club”

2 likes

Ik sluit me aan bij het meer bescheiden logo… mss omdat ik al een dagje ouder wordt en niet meer zo hip ben :slight_smile:

3 likes

Ook meer fan van kleiner logo op de borst. Misschien de floppy er in verwerken?

1 like

Ook wel altijd fan van een floppy :floppy_disk: dit dan wel of niet in combo met het CC logo van hier zou muy bien zijn :heart_hands:

deze dus:
image

1 like

of iets met citroenen? dat is in tegenwoordig :cold_face: :smiley:

1 like

Beide kleuren ok. Zou 't snelst een zwarte kiezen. Of nog een andere kleur :smiley:
'k Snap wel de comments met vraag naar discreter logo.

Voor borduurwerk kan ik Atelier Houthuys in de Dampuurtstroatse enkel aanbevelen!

Waarom niet op de mouw een logo, aan de pols?
Klein en achter elkaar ipv onder elkaar, de 2 woorden (dan kijken we der ook de hele dag onbewust naar en worden we subliminaal naar het forum en de podcast gedreven, lol)
Het is eens iets anders dan idd groot op de brede borstkas.

Positie is voor mij niet belangrijk. Eerder dat het gwn subtiel is. :blush:

We are listening :smirk:

1 like

Ben in het algemeen minder fan van de oversized kleding.

Het blauw is wel zeer specifieke type kleur dat moeilijk te combineren is met andere kleuren denk ik. Krijg nu al paniek aanval van voor de kleerkast te staan en een pull en tshirt te matchen :rofl:

In dat geval. De kousen draag ik zeer veel. Dus een extra paar kousen is ook welkom. Kwaliteit van die kousen is ook nog ok.

'Saved by Computer Club' t-shirt (second run) — Computer Club die tshirt ook, het logo is al wat afgewassen, waardoor het ook subtieler is. :upside_down_face:

T-shirt met floppy op de borst:

Welk kleur?

• Zwart
  • Wit
0 stemmers

De floppy is voornamelijk zwart dus ik denk dat dit beter uitkomt op een witte t-shirt.
I would buy it :money_with_wings:

1 like

Liefst wel geen wit-wit. :sweat_smile:

1 like

gewoon RAL9010 ofzo

2 likes

Ik ben geen witte T-shirt mens…
(Of ten minste, niet lang)

1 like