💾 Floppies: kudos & korting

We vieren de verjaardag van het forum met groot nieuws …

:floppy_disk: Kudos in het clubhuis

Floppies verdien je door het forum te bezoeken, berichten te lezen en te plaatsen, likes uit te delen en te krijgen, en door mensen uit te nodigen.

Voor competitieve clubbers is er natuurlijk ook een scorebord. MVP’s zullen we af en toe in de bloemetjes zetten.

:euro: Kudos voor korting

Op het einde van elk jaar (dus: eind deze maand) kan je floppies inruilen voor korting op onze webshop.

• 1 floppie = 1 cent. 500 floppies wordt dus 5 euro korting.
  • Je hoeft niks te doen. We sturen jou een email met je floppie-totaal, en dus de korting die je krijgt.

Heel benieuwd wat jullie ervan denken?

Merci om zo’n fijne community te zijn!

13 likes

:information_source: Het scorebord toont standaard de meest actieve clubbers van de afgelopen maand. Je kan de periode aanpassen, en bv. de meest actieve poster van het afgelopen jaar zien. (En dus het puntentotaal voor de korting.)

:information_source: Smollie en Freddy spelen niet mee. Die zijn al gewonnen met zo’n community.

3 likes

@Quinten schuif eens een beetje op voor de gedeelde podiumplaats van deze maand :sweat_smile:

3 likes

It’s ON Dries!

2 likes

Kun je zien hoe de score opgebouwd is? Hoeveel punten van waar komen? Mss dat een like iets te veel punten is.

1 like

Ik vraag me af… mocht je elk bericht ooit op het forum liken, zou je er een gratis muts mee kunnen scoren? :thinking:

6 likes

The proof of the pudding is in the eating :wink:

1 like

Ik ben weg aan het zakken, zoals KAA Gent.

2 likes

We volgen op dit moment het scoringssysteem van het Discourse Gamificiation-systeem. Leek me beter om niet te delen hoe dat gebeurt?

1 like