Ik wou even zeggen aan @Freddy dat ik 100% akkoord ga met de vermelde etiquette in groepschats, geen onnozelheden als iets logistiek/praktisch besproken wordt!
En ik vroeg me af of er nog dingen zijn waar anderen zich aan ergeren in groepschats (waar ik mezelf dan misschien onwetend schuldig aan maak)?
Ik kan niet tegen links naar bvb Instagramposts/-stories oid zonder context! Ofwel geef je context, ofwel de afbeelding/video zelf.
4 likes
In mijn vriendengroep wordt er vaak een nieuwe groep gemaakt voor het specifieke evenement waarover we afspreken.
Na afloop terug in de gewone groep. (Komt vaak voor dat mensen “buiten” de vriendengroep uitgenodigd worden in die nieuwe groep om mee te gaan).
2 likes
Als het gesprek opeens een 1 op 1 gesprek is geworden tussen twee personen van de hele groepschat… Hatelijk…
5 likes
Voor de VZW waar ik inzit hebben we 2 whatsappgroepen gemaakt: 1 serieus - 1 varia
Want we zagen dat soms er verschillende vragen, polls, acties ondergesneeuwd raakten in de Meme’s en Gif’s
1 like
Zijn er eigenlijk officieel online (bericht) etiquetteregels?
- Kan je een dt-fout verbeteren
- Het is beleefd om te sturen: ik ga morgen op jouw berichtje antwoorden
- Bevestigen
- …
2 likes
Ik zou in feite graag threading hebben in groepschat.
6 likes
dt-fout verbeteren doe ik soms door naar iemand persoonlijk een berichtje te sturen.
3 likes