Ja bon.
- Vice City
- Graphics
- Female lead (in soort Bonnie & Clyde-gegeven)
Bonuspunten: Tom Petty
Can’t wait!!
Volgend frame deed me echt lachen:
Natuurlijk zijn er ook alweer mensen die elk detail hebben geanalyseerd:
Zou er een piek in sales van PS5’s te zien zijn de komende dagen?
Doubt it, komt maar uit in 2025
Maar vraag van @diederikcraps deed me wel beseffen: dit zal nog uitkomen op current-gen PS5, en dan ongetwijfeld meteen ook weer een PS6-versie krijgen. Kassa-kassa
Ik plan alvast mijn verlof
Ziet er gewoon heel vet uit. Maar 2025 is wel nog heel lang wachten. Momenteel zie ik mezelf nog eerder op een shooting range te gaan schieten in Florida zelf dan effectief deze game te spelen. Ik reken ook nog op een delay dus zal eerder 2026 worden. Ik ben vooral benieuwd naar de integratie van de themaparken in Florida.
Is zelf als item in VTM nieuws gekomen… Wtf
Most anticipated game in history.
Beyond excited! Zeker als je dan zo’n dingen ziet:
https://www.thegamer.com/gta-6-trailer-real-life-event-references/
Op Radio 1 ook gisterenavond
Vraag mij wel oprecht af hoe ze de kwaliteit van in de trailer gaan halen op current gen consoles. Beter nog paar jaar uitstellen voor nextgen nu we toch bezig zijn
Ik heb er een dubbel gevoel bij. Het zal wel de leeftijd zijn, maar ik vrees voor heel veel opvulmateriaal en grind, waar GTA V ook wel wat last van had. Het is vast heiligschennis, maar ik ben na een paar uur gestopt met Red Dead Redemption 2 toen ik de hoeveelheid aan side quests, mini games, en andere onzin zag. Nee ik wil geen twee uur bezig zijn met de uitrusting van mijn paard te tweaken, laat mij originele missies spelen.
Naar mijn gevoel was GTA IV dan meer gefocust en to the point – al kan het dus perfect zijn dat ik op die leeftijd gewoon meer tijd had voor al die extra vulling. Eigenlijk wel absurd, in de race naar almaar grotere werelden en oneindig veel mogelijkheden pleit ik voor iets meer rechtlijnigheid en wat zelfbeheersing van de makers?
Misschien dat het er dan wel zo uitziet: https://twitter.com/LinusEkenstam/status/1731833143265546557?s=19
Zie veel in game viral videos in de trailer.
Vraag me af of je op de smartphone in game videos gaat kunnen zien over wat er gaande is in vice city. Zoals een in game tiktok
Zou crazy immersive zijn. Zeker als het dan ook reageert op uw eigen missies/beslissingen
Vooral vreemd dat de PS5 pas sinds dit jaar een beetje overal op stock is en we hierdoor al weer moeten nadenken over next gen…
Maar als het dezelfde lifespan heeft als GTAV kunnen we VI wellicht op de PS7 ook nog spelen