Het abonnement te veel?

Ik was even een lijstje aan het maken van alle digitale services waar ik momenteel voor betaal. (vast minder dan vele onder jullie :smile:). Ergens probeer ik er regelmatig wel in te snoeien en ik probeer ook wel wat te streamlinen waar mogelijk, maar aangezien ik momenteel zwaar in het Google ecosysteem zit, maar wel een iphone gebruik, lukt dat niet altijd.

Daarnaast ben ik ook Proton aan het overwegen als main email/calendar/storage provider voor professionele doeleinden (iemand ervaring mee?), maar dat betekent NOG een abonnement on top… Hoe organiseren/beperken jullie dit?

Wow dat is veel! :scream:.

Ik heb nu proton met men eigen domein en het bevalt me zeer goed.

1 like

Ik denk dat je makkelijk kan snoeien in je streaming accounts.

Je kan makkelijke met 2 streaming accounts. Netflix + iets anders.

Dan is het 3 maand Disney+ kijk je daar alles, dan stop je dat en kijk je de nieuwe dingen op Amazon Prime.

Heb een tijde IPTV abonnement gehad voor 10€/maand waarmee ik meeste dingen van Disney, Amazon, Streamz, HBO, etc kon zien.

En sowieso Streamz is overschat.

En kan je niet al je foto’s en backup allemaal op 1 cloud provider steken? Lijkt me goedkoper en praktischer.

Zeker een aanrader om voor Proton te kiezen! Misschien kan je kijken om al jouw foto’s te plaatsen op Proton Drive?

2 likes

Alle data naar proton is dan inderdaad een goede optie. De foto opslag op zowel iOS als Android is erg goed.

Nog een andere tip: probeer je Ny times abonnement eens op te zeggen, vaak krijg je dan een geweldig aanbod om je alsnog lid te houden. Profiteer hiervan :slight_smile:

2 likes