Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb een hekel aan cookiebanners. Er is nu een petitie vanuit het Europees Parlement om komaf te maken de cookiebanners (met behoud van de privacy uiteraard): Help us Kill the Cookie banner
Beetje meer context: As Members of the European Parliament working on the Digital Omnibus, we’re fighting to keep one of the best ideas in the proposal: Article 88b. The idea is simple. Instead of being asked on every website you visit, you would set your cookie preference just once, in your browser or on your phone. If you choose not to allow tracking cookies, every website would automatically respect that choice.
Ik heb persoonlijk nooit veel problemen gehad met die banners. Ik denk dat ik dat ooit al eens in mijn browser (Zen) heb ingesteld en ik kom ze niet overdreven veel tegen. Zeker op de sites die ik frequent bezoek. Dat gezegd zijnde. De voorgestelde manier van werken lijkt mij wel gewoon logisch dus ik sta er wel achter. Hoe minder clickedy click hoe beter.