hier hebben we al een aantal jaar de bose quietcomfort, ik heb de ultra.
vrouw en dochter de gewone
geen ervaring met andere maar deze zijn super. enkel in de zomer misschien wat warm na lang gebruik.
Ik heb die Sony xm3 nu al ±5 jaar en is echt goed.
Ik gebruik hem net zoals jij: teams meetings, muziek luisteren tijdens werk met noice cancelling, en s avond terwijl ik wat huishoudelijke taakjes doe en podcast luister.
Oorkussens apart is idd wel een plus, want, de hoofdreden waarom ik nu mijn headphones moet vervangen is eigenlijk dat de kussens volledig versleten zijn en het niet meer aangenaam is… maar technisch werkt het ding nog wel.
De Sony XM4 is volgens mij echt een aanrader. Noise cancelling is zo goed dat ik op straat Ambient Sound moet aanzetten om niet overreden te worden door bussen die ik niet hoor aankomen
Inderdaad net te laat om Wim te proberen overtuigen van bose. Mijn QC35 IIs gaan nu 5 jaar mee en doen het nog steeds perfect. (Vorig jaar de oorkussens vervangen.
De noise cancelling was niet super goed bij mij, maar ik denk dat ik pech had met mijn model, wat deze stond indertijd aangeschreven als beste noise cancelling headphones (of toch bij de top).
Nu sinds een paar maanden de opvolger Quiet Comfort. Geluid is beter (beter dan al heel goed) en noise cancelling is top notch nu. Comfort is ook echt fenomenaal. Ik hou ook van hoe compact ze op te vouwen zijn.
Veel plezier met de XM4s ook al veel goede dingen over gehoord!