šŸ›’ Kooptips: TV's

Ik vermeld enkel Philips, tv’s waarbij meerdere mensen binnen de familie al sneller miserie mee gehad dan met andere merken :upside_down_face:
Zelf heel tevreden van m’n Samsung (Z.-Koreaans)

Sony TV & PlayStation werken wel goed samen. Heb je aanrader, 55ā€ - 4K - 100/120 Hz?

https://tidd.ly/3ZGEbuy (te vinden aan 799 ;-))
Samsung Neo QLED 4K TV QE55QN85D - Audiomix

maar ik zou steeds de 200 euro meer geven voor:
LG C3 OLED55C35LA - 55 inch - 4K OLED evo - 2023 | bol?

1 like

Bij deze een LG G4 65 inch besteld. Bedankt @Aster voor de goeie koopgids! Echt handig en to the point.

Getwijfeld voor 75 inch, maar ging echt wel groot zijn voor onze 4 meter kijkafstand en bijna dubbel zo duur. Snap niet waarom dat plots van 2K euro naar 3,5K euro springt voor 10 inch extra.

Nice congrats! #baller

De prijs is zoveel duurder omdat schermen gemaakt worden uit grote panelen. Beetje zoals wafers en processors.
Dus hoe groter de tv , hoe minder ze er uit een paneel halen.

De 75inch g3 niet aan prijsje gevonden ?

Niet echt meer verder gekeken naar 75 inch eenmaal duidelijk was dat we voor 65 inch gingen, en dan toch voorkeur gegeven aan het 2024 model wegens betere processor, die blijkbaar (volgens reviews) duidelijk beter beeld zou hebben.

Misschien ben ik de enige, maar ik ben fan van mijn Philips Ambilights en wil mijn huidig zeer oude model vervangen door een nieuw.
Maar ik zie nu The ONE, The Xtra en OLED. Volgens wat ik er van begrijp is deze line up good, better, best.
Do I splurge on OLED of is dit de moeite niet waard?
Of is er ergens een goeie deal die momenteel loopt?

• Ik ben geen gamer
  • TV staat niet in een een super verlichte ruimte
  • Moet geen mastodont van een TV zijn
  • Momenteel gebruik ik mijn TV met een chromecast en ben daar eigenlijk heel tevreden over

Hey,

ik denk dat de startpost het allemaal zegt :wink:
Ja oled is het waard…
en als je grotere tv neemt heb je geen ambilight nodig :wink: ( personal opinion)

vele philips tv’s zitten dikwijls in deal bij ibood…

1 like