Lachwekkende redenen prijsstijgingen

stijging wegens kosten en lonen en dan verhoogt de huur van een decoder? Ze zijn ermee aan het lachen toch?

Het “jaarlijks uitgelachen worden door je leverancier” zit bij alle providers in de prijs inbegrepen gelukkig.

3 likes

Wie gebruikt tegenwoordig nog zo’n decoder? Elke zender heeft zijn eigen app en Proximus biedt Pickx ook gewoon aan op Android TV en Apple TV.

2 likes

Wat is de app van BBC die hier werkt?

Voor buitenlandse zenders kun je een IPTV-abonnement nemen of een VPN gebruiken (NordVPN werkt behoorlijk goed).

iptv is illegaal en vpn for parents ?

True maar roms/emulators zijn ook illegaal en daar schrikken we ook niet van (verwijs naar het retro handheld topic)

ik heb niks tegen iptv :smiley:

maar , ook al is het eenvoudig, hetuitleggen aan non tech people… nope

Wat valt er uit te leggen? Je krijgt gewoon een URL die je toevoegt aan IPTVX (iOS / Apple TV) of TiviMate (Android TV). Die moet jaarlijks verlengd worden. Mijn ouders (70+) gebruiken dat al jaren en slechts 1 keer moest de server gewijzigd worden. Je kunt een free trial doen om het uit te proberen

Jaar lang gedaan, hoofdzakelijk om meer opties te hebben op te streamen, en te kijken op F1 goedkoper te kunnen kijken ook.

Voor films en series was het ok, wel veel zaken waar files ontbraken.. heb nu Stremio en werkt hier vlotter en beter voor.

Het live tv kijken ging nooit vlot bij mij, ondanks snel internet en internetkabel direct in androidTv - dus toch van afgestapt en F1Tv abonnement genomen.

Maar als het bij jouw ouders al jaren vlot werkt heb je goeie leveranciers gevonden lijkt me

2 likes

Voor films en series gebruik ik het niet omdat je de kwaliteit niet kunt inschatten. Ik kijk graag in de beste kwaliteit en dan is Kodi met addons interessanter: daar zie je precies hoe groot een release is en welke resolutie en audiokwaliteit wordt gebruikt.

Voor F1 kijk ik live via IPTV op de zender Sky F1 UHD (4K), wat prima werkt. Veel hangt af van de provider dus het is verstandig om eerst een gratis proefperiode te nemen.

1 like