Ik heb wat stickers op mijn laptop, probleem is wel dat ik ondertussen een nieuwe heb. De nieuwe is lichtgrijs, denk dat de stickers er mooier op zouden passen…
Wel nog mooi die laptops van die studenten al zijn er sommige toch wat te rijkelijk bestickerd.
Ik had 'm ooit vol met stickers van WordPress events en andere conferenties. Maar toen werd mijn macbook topcover/scherm vervangen en nooit meer eentje aangehangen. Was wel leuk - zou het nu enkel doen op een cover en niet meer rechtstreeks op het scherm.
Bij vorige werkgever was het verboden om te stickeren. Bij mijn huidige maakt het design team er zelf (company logo, voor speciale gelegenheden,…). Ook zijn er limited editions (beetje zoals de badges hier op het forum).
Zelf geen liefhebber van bestickerde laptops, daar volg ik @sbonas in.
Als er stickers te rapen vallen op evenementen dan kleef ik ze wel in het toilet, lift, fietsenstalling… omdat de kleefdrang te groot is.
Azure of MS stickers op de jas/tas van de Apple fanbois op het werk is ook onweerstaanbaar.
Het valt me op dat geen enkele student in het artikel een muziekgerelateerde sticker heeft
Op mijn werklaptop heb ik geen stickers, ik wil neutraal blijven bij klanten en leveranciers.
Maar mijn prive laptop staat vol (die gebruik ik voor Dev)
Het is een verzameling van stickers van demoparties, events, IoT, … en natuurlijk ontbreekt een sticker van CC niet.