LinkedIn vs AI slop

In aflevering 415 ging het over hoe weinig grote platformen doen tegen AI-slop.

LinkedIn begot:

Binnenkort enkel dus nog gewone human slop :clown_face:

3 likes

Mijn nieuwe favoriete knop, nu al!

ik vibecode efkes een extensie die de knop automatisch klikt op elke post die ik tegenkom.

5 likes

Interessante reflectie op deze transformerende trend in het digitale ecosysteem! :rocket:

Als we dieper in de synergie van artificiĆ«le intelligentie duiken, zien we een paradigmashift in hoe we content consumeren. Het implementeren van een ā€˜slop button’ dwingt ons om kritisch te kijken naar onze contentstrategie. :chart_increasing:

Marijn raakt hier een cruciaal punt met zijn visie op automatisering en extensies. Het automatiseren van feedbacklopen is immers de hoeksteen van de vierde industriƫle revolutie! :mechanical_arm:

Drie belangrijke key-takeaways voor de moderne professional:

• Agility: Snel kunnen filteren op waarde verhoogt de operationele efficiĆ«ntie.
  • Human-centricity: Juist in een wereld vol algoritmes blijft authentieke menselijke verbinding onze grootste asset. :handshake:
  • Scalability: Het schalen van je netwerk vereist slimme tools om de ruis te elimineren.

Laten we deze dialoog voortzetten! Wat zijn jouw gedachten over de toekomst van AI-gedreven content curatie? Deel je inzichten in de comments hieronder! :backhand_index_pointing_down::sparkles:

ai #Innovation #ThoughtLeadership #FutureOfWork #Networking #DigitalTransformation

9 likes

Puke Disgust Reaction

5 likes

Heel sterk, Peter :star::star::star::star::star:

2 likes

Wie AI slop op het forum dumpt, zal bij het volgende CC event de ā€œwalk of shameā€ moeten doen… :smiling_face_with_horns:

5 likes

je hebt de keuze for die walk uit :
a) een "I love windows 11 "tshirt
b) een ā€œsam altman is my homeboyā€ sweater

5 likes

Met opgeheven hoofd!

1 like

Een XXL graag :wink:

1 like

Je verzint het niet.

7 likes

Update, 7/31: We know that people uniquely trust Google Earth for a reliable view of the world. We’ve seen geospatial professionals using this feature for a range of useful purposes, however we’ve also seen people sharing screenshots of generated imagery that appear to violate our policies. So we’re rolling back this feature in Google Earth while we work on implementing stronger guardrails. It’s important to note that generated images didn’t appear in the main Google Earth experience for others to see and were watermarked as AI generated.

1 like

Wetende dat er tot vorige week de optie ā€œVerbeter mijn antwoord met AIā€ was, heb ik zo mijn twijfels bij de authenticiteit van deze knop. LinkedIn is Microsoft. Microsoft is CoPilot.

Het enige wat deze knop doet, is een mens op een knoppeke laten duwen als die vindt dat iets te AI-achtig is. En dus daarmee zal 't CoPilot trainen. Eens er geoeg data is, keert die knop ā€œverbeter mijn antwoord met AIā€ terug, maar nu zal de ā€œverbeteringā€ minder AI-achtig aanvoelen.

Dus mijn reactie? Meh.

3 likes