Luistertip voor fans van L&H

The whole Story

1 like

Nice, thanks!
In withdrawal na The Missing Cryptoqueen

Ik had de podcast beluisterd, er zijn veel gemiste kansen om er echt iets moois van te maken. Nu is het gewoon één groot interview met Jo dat in drie afleveringen is opgeknipt (en eigenlijk moet je alleen die bonus aflevering beluisteren om alles mee te krijgen). Daardoor is het zeer eenzijdig, en Jo is bij momenten ook niet meteen de beste verteller… Maar het was los daarvan wel fijn, ik heb een paar dingen bijgeleerd die ik nog niet wist.

Goed om te weten, want ik er zelf nog niet aan toegekomen om het te beluisteren. Misschien moet ik er dan maar een transcript van laten genereren en voeden aan NotebookLM, om er dan een… podcast van te laten maken :grin:

Ik heb onlangs een andere podcast met Jo beluisterd https://open.spotify.com/episode/4x1DKO6iCwG4EfXcZ8fOgu?si=di658ZT1T0C5yEotKWGphA.

Mijn conclusie was dezelfde als die van Smollie. Een eenzijdig verhaal zonder echte kritische vragen. Hij pocht ook graag dat ze 70% marktaandeel hadden en legt die cijfers in dezelfde schaal als de huidige AI markt. Terwijl spraaktechnologie in de tijd van L&H niet echt bruikbaar was, dus 70% marktaandeel zegt niet zo heel veel.
Het is pas sinds laatste jaren dat spraaktechnologie echt doorbreekt, dankzij AI. Maar daar zit L&H voor niks tussen.