Hoi
Wie zit er hier aan de meditatie-apps en welke zijn de beste? Simpel Headspace of is Calm zijn extra duiten waard? Of zijn nog andere kapers op de Ingeborgkust?
Hoi
Wie zit er hier aan de meditatie-apps en welke zijn de beste? Simpel Headspace of is Calm zijn extra duiten waard? Of zijn nog andere kapers op de Ingeborgkust?
Mijn vriendin was onlangs heel enthousiast over Balance, maar ik moet het zelf nog uittesten. Blijkbaar is er een free trial van een jaar, dus het lijkt me zeker eens het proberen waard.
Die heb ik dan nu even geïnstalleerd en die ziet er inderdaad gelikt én goed uit. Bedankt.
Ik gebruik via het werk Calm en vind die wel goed. Vermits ik niet betaal is het wat moeilijk om in te schatten of het zijn geld waard is.
Net mijn abo bij Headspace opnieuw opgestart. Gebruik het voornamelijk voor hun sleepcasts en die vind ik de 35 EUR/jaar wel waard om beter/langer te slapen. Verder niet zo een mediteerder.
Al lang abonnement bij Headspace. Meditaties zijn top, maar gebruik het vooral voor hun soundscapes (als ambient bij het lezen/werken).
Is wel duur …
Mijn vrouw is tevreden over Atom
Ik heb ook intensief (lees dagelijks) headspace gebruikt, maar na een jaar heb je het wel gehoord dan! Momenteel gebruik ik house of deeprelax. De scope (bestaat dat wel voor meditatie-apps?) is voor headspace mindfulness, voor house of deeprelax yoga nidra. De scope vind ik uiteindelijk ook wel belangrijk voor de keuze! Prijzen voor alle apps zijn wat navenant, maar he … dit is natuurlijk ook wel een businessmodel he