Microsoft To Do - bijlagen openen via To Do in Outlook desktop applicatie

Hey allen,
Wie heeft hier al eens tegenaan gelopen: in Outlook desktop kan je via de linkerzijbalk gebruikmaken van To Do. Wanneer ik daar een bijlage (specifiek Word-bestanden) open, opent die in de webbrowser in plaats van in de desktop applicatie van Word.
Ik zou graag hebben dat deze bestanden rechtstreeks in de desktop applicatie openen. Heeft iemand hier een oplossing voor, of is dit gewoon een mankement van Microsoft? :smiling_face_with_tear:
Thanks!

Blink twice if you need help :eyes:

(Sorry dat ik niet kon helpen.)

3 likes

Haha

Geen probleem! Zot naar een oplossing gezocht maar vrees dat het nergens in te stellen valt binnen Outlook..

Ge zou kunnen stellen; met de handen in het haar, if there’s any left :person_bald:

1 like

Al eens gekeken in je Onedrive/sharepoint instellingen? ik vermoed dat Microsoft To-do de documenten daar zet en dan de default optie neemt van Onedrive om docs te openen in de browser. Maar je kan dit aanpassen naar openen in app.

Microsoft ToDo binnen Outlook lijkt mij gewoon de webversie te zijn die getoond wordt.

Misschien kan het helpen om apart de ToDo app te installeren op je computer?
Het zit dan wel niet rechtstreeks in Outlook; maar dan is het sowieso niet de webomgeving.