Tim wrote:
Ik las hier ergens wat verwijzingen naar Elvie borstkolven maar die zijn behoorlijk pittig geprijsd. Mijn vrouw gebruikte Youha’s, waar ze erg tevreden van was en dat werkte volgens de vroedvrouw van de tiende maand even goed als die Elvie’s.
Klopt, Elvie kost flink wat. Toen ik nog vanalles aan het opzoeken was landde ik wel vaker op een pagina die alternatieven voor de Elvies vergelijkt, dus ze zijn er zeker: Youha, Horigen, Vulpes, Evite,… Alle met voor- en nadelen (óók de Elvies).
Overigens kan je hier en daar terecht voor een ‘kolfconsult’, waarbij je verschillende modellen kan proberen om te zien wat er echt past. Niks ambetanters dan meermaals per dag te moeten kolven met een ding dat net niet goed marcheert. Van horen zeggen…
Ik vind een babycook net een must! Hier hebben we de Beaba Babycook Neo. Groot model, kan best veel in, super solide en de beste mixer die we in huis hebben.
We stomen elke maaltijd vers omdat opwarmen via een flessenwarmer gewoon onbegonnen werk is en via de microgolf blijkbaar niet ideaal is om de vitaminen te bewaren, ofzoiets.
De luchtbevochtiger die wij kochten staat dan weer al ruim een half jaar stof te vangen.
Wij hebben de Philips Avent SCD923/26 babyfoon, duur spel maar supertevreden van. 2dehands wel aan okee prijs te krijgen.
De grootouders hebben een babyfoon met video van Luvion en da’s okee voor 1 dag in de week maar voelt helemaal niet kwalitatief en het beeld is meh.