Mijn dochter is 10 en heeft sinds haar 4 jaar een Google home op haar kamer.‘Hey Google, speel Like me!’
Heeft zeker zijn beperkingen ‘Sorry, ik begrijp het niet’. Toch vindt zij hem superleuk voor muziek, maar ook voor mopjes en weetjes. ‘ S morgens krijgen we haar ook makkelijker uit bed door wat muziek door te sturen..
En met je Google family account kan je gebruik beheren (al maken we daar zelf geen gebruik van)
Wij gebruiken Yoto mini player voor onze kinderen (zijn nog wel veel kleiner, 2, 5 en 6.) Je moet de muziek zelf opladen, dus wel wat werk om alles te downloaden en op te laden (maar wel terug meer muziek lokaal ipv streaming, yay). Kinderen zijn mega fan allezins!
Dus je moet dan wel een paar “blanco kaarten” kopen i guess? Werken die dan ook met shuffle zodat het niet altijd zelfde playlist is exact? Slaag je de nummers dan op on device en is de kaart om die lijst te starten?
Ja, die Make your own cards. Werkt denk ik ook met RFID of NFC. De playlist staat online, je kan inderdaad shufflen (100 liedjes / verhaaltjes per kaart max). De eerste keert dat de kaart ingestoken wordt download die dan via wifi de liedjes op een lokale opslag zodat die erna zonder wifi de tracks kan afspelen. Ze kunnen dan zelf met de grote knoppen verder gaan, een bepaald nummer kiezen, luider en stiller zetten ,…