Naast CC (ik weet niet of het legaal is om hier andere podcasts te benoemen… haha) luister ik elke dag naar Nerdland (deze luister ik samen met mijn vriendin voor het het slapengaan, om in slaap te vallen. (Zij valt in slaap, ik luister nog even).
Verder nog The Waveform podcasts van youtuber mkbhd, Behind the glass (auto podcast) en dat zijn de voornaamste.
Er bestond een paar jaar geleden een app (of website, ik weet het niet meer) waar je podcasts kon ingeven en dan aanbevelingen krijgen. Iemand idee wat dit was en als dit nog bestaat? (Het was iets nederlandstalig.)
@martheijn als je destijds ook een fan was van de Appels en Perenshow (die komt nooit meer terug, vrees ik), dan zal je zeker ook genieten van Poki met Alexander Klöpping en Wietse Hage.
Die was ik helemaal vergeten in mijn lijst, wel echt een hele goede podcast. Ik kan Wietse ook erg waarderen om zijn filosofische benadering. Ik mis wel de humor die hij met Reinier had. Ik hoop dat ze ooit de draad weer oppakken
Ah blij dat je 'm al kent De chemie tussen Reinier en Wietse was inderdaad legendarisch, maar ik ben blij dat Wietse zijn filosofische ei nu kwijt kan in deze AI-podcast. Ik heb er al heel veel uit geleerd.
Er werd me ooit eens Acquired aangeraden maar was er nooit toe gekomen. Dit weekend moest ik belachelijk (lees: aansluiting gemist en trein kon niet verder door een blokkage) lang op de trein zitten waardoor ik deze twee podcast afleveringen heb kunnen beluisteren.
Deze waren alvast echt wel interessant om meer te leren over het bedrijf achter de Nintendo.