Een of andere zomerstagiair heeft bij de nationale reclame een volledige AI advertentie ingediend bij zijn meerdere, die het vervolgens goedkeurde zonder er twee keer naar te kijken.
Spot zelf de weggevers. Beetje schaamtelijk naar mijn mening.
Een of andere zomerstagiair heeft bij de nationale reclame een volledige AI advertentie ingediend bij zijn meerdere, die het vervolgens goedkeurde zonder er twee keer naar te kijken.
Spot zelf de weggevers. Beetje schaamtelijk naar mijn mening.
Ik ken de brand manager van Euro Dreams, ik pols even hoe dat is gepasseerd
Dit moet toch ongetwijfeld bewust zijn gedaan om viral te gaan? De lotterijen (volgens mij is die EuroDreams zelfs iets van de Europese lotterijen samen, en niet enkel van de Nationale Loterij van Belgiƫ?) hebben sowieso het budget om daar desnoods nog iemand drie dagen aan te laten Photoshoppen zodat die obvious fouten eruit te halen, maar toch hebben ze besloten om die erin te laten.
Misschien bewust in de stijl van Salvador Dali, gemaakt met Dall-E?
Ik kan u verzekeren, Euro Dreams is een product gelanceerd met 0 marketing budget. Het kleinste spel in al die loterijen hun portfolio.
Nu de psychedelische kant van de poster strookt natuurlijk wel met het feit dat je behoorlijk moet trippen om te denken dat je kans maakt te winnen.